Freakshow Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 okey! da skal jeg prøve på dette i morgen ^^ tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Trenger ikke mer en 0,5 meter når du skal ha den bak, om du legger den uti sida sånn jeg har gjort. Jeg tenkte jeg skulle klippe og lodde alle ledningene for og korte inn, har jo 2 meter liggende i kveil baki der.. Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Hehe deb er god da blir det sikkert korta inn regner jeg med Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Vet dette er gammel tråd. Men jeg har kun den minste esken med ledninger(bilde). Ser det er en større kabeleske på denne tråden. Er dette også noe jeg må har evt hvor får man kjøpt? Denne har jeg: Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Den kabelen du har der det er den som plukker ut signalene som skal inn på PNP forsterkeren, samt kommer tilbake med høytalersignalene fra forsterker og inn på nettet i bilen.Du trenger kanbelen fra disse iso kontaktene og til forsterkeren. Jeg kjøpte min på bilradiospesialisten.no, men ser ut til at de har slutta og selge disse.Er jo mulig og lage selv om du ikke får tak i men blir jo litt kobling.Prøv og søk på google etter forhandlere av blaupunkt pnp, så kan det være du er heldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Jeg har leita lenge etter den siste kabelen. Men det skal tydeligvis ikke være mulig å finne xD >.< Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Er jo ikke noe problem og lage selv helder da, bare du har ledning.Finner man skjema over fargene på ledningene til iso kontakten så vet du hva som går til hva osv. Da er det bare og koble sammen. Kontaktene på forsterkeren kan du jo skru ledninger rett i, så er det bare og kjøpe andre kontakten av iso, så du får kobla i hop der, så er jo alt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 http://www.blaupunktdirect.co.uk/incar-amplifiers/tha-plug-and-play-amplifier-extension-cables.html Har handlet derfra selv, null problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 Der er den kabelen ja. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 (endret) http://www.blaupunktdirect.co.uk/incar-amplifiers/tha-plug-and-play-amplifier-extension-cables.html Har handlet derfra selv, null problem så det er den kabelen du linka og denne http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9180&katid=228&id= eller denne ? http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=671&katid=228&id= Endret Februar 14, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Vet dette er gammel tråd. Men jeg har kun den minste esken med ledninger(bilde). Ser det er en større kabeleske på denne tråden. Er dette også noe jeg må har evt hvor får man kjøpt? Denne har jeg: Blaupunkt ledninger eske.jpg Forsterker blaupunkt.jpg faen er jo den ledningen jeg sliter med å finne xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 faen er jo den ledningen jeg sliter med å finne xD Ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Har sjekka men fant ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Si ifra hvis du finner en enkel løsning , har kjøpt 475n selv å leita meg ihjel etter adapter kabeln men har slutta å lage den jeg/vi trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå