Freakshow Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Hva mere er det vi trenger egebtlig? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Har vert i kontakt med en på forumet for og kjøpe en brukt slik forsterker. Han hadde den montert bak spilleren på en 97mod. touring. Jeg har en facelift bil ( 01mod ) med business kasett fremme, og cd veksler bak. Da har vel jeg forsterker bak? Vil det da vere Plug and play?Tenker om det er noe forskjell på kontakten hans, siden han ikke har original forsterker? Og siden det er preface og facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Er ikke sikker på hvordan dette blir når du har forsterker fra før, har lurt litt på det selv.. Men jeg vet hvertfall at preface og facelift har forskjelige kontakter, stiftene er runde på pre å flate på facelifte om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Hadde ikke du forsterker da?? Ble usikker på om jeg har forsterker Er det bare radiomodulen som ligger baki kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Nei jeg har ikke annen forsterker en radiomodulen.. Men det kan vel knapt kalles en forsterker.Men jeg har ikke ekstern forsterker for og kalle det det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Ah, da har sikkert ikke jeg det heller Men kobler man ikke blaupunkten innpå radiomodulen? Man slipper vel og dra ledninger helt frem og bakpå spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Ja, kobler ut radiomodulen og kobler mellom den Y kabelen, andre enden inn på radiomodulen og siste til pop forsterker. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Da er jeg med men her var det forskjell på face og preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Koblingene inn på radio modulen, preface og starten på facelift har runde kontakter, nyere facelift har flate kontakter Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Aha ikke umulig jeg har runde da fpr får sjekke det ut idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Jeg har jo facelift selv, men jeg mins jeg har runde selv xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Meeen, så var det dette med at han ikke hadde en radiomodul baki, så han måtte koble til bakpå spilleren.. Er det samme kontakt bakpå spilleren som på radiomodulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Det kan ikke jeg svare på hvertfall, da må du evt kjøpe en ny overgang.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Det får man kjøpt hos bilradiospesialisten for ett par hundrelapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Jepp, du kan jo søke opp div spillere osv å se om du finner bilder av hvordan de ser ut bak, eller legge ut bilde av kontakten din.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå