hermanoo90 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Nice!!! Fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Så både du og yngvejos fikk artikkel der, tøft! gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Flotters Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Nice!!! Fortjent! Takker og bukker Så både du og yngvejos fikk artikkel der, tøft! gratulerer Ja, de har en tendens til å ha sansen for norske biler tydligvis Flotters Jørgen! Nemmen Tore, lenge siden du har lagt igjen spor her nå! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Kjempemorsomt lesestoff! Vel fortjent, Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Da kommer det litt oppdateringer snart! Har gjort en hel del med bilen i dag. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Vet jo at det du har brukt de siste ukene på er å lete etter den dingsen til meg, men nå kan du slutte og begynne å konse på bilen din i stedet. Fikk kjøpt en for den overkommelige pris av kr 45.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Haha, jeg leta faktisk etter den her før jeg dro på sjøen!! Men så bra at du har funnet en, for jeg har sendt med min under noe delesalg.. Om ikke fattern har trylla (LES:Rydda) den vekk..! Skal legge inn bilder snart av dagens økt med gullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Da har jeg fått hivd ut b25`n i dag, samt montert over innsug, motorledningsnett, servopumpe, dynamo, triggerhjul og vannpumpa på b27`n Følgende er gjort med b27`n: 885 topp b25 innsug facelift triggerhjul facelift motorledningsnett grenrør hjerne fra b25 LMM fra b25 Satser på at denne komboen skal fungere, og ikke minst få motoren til og starte Her er litt bilder fra dagens økt. Ikke noe detaljert, men i alle fall bevis på at det skjer ting i riktig retning for tiden Takk til minigris, som har hjulpet meg i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Ingen årsak Lie! Får ta ei økt i morgen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Blir bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Liker'e! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Flott jobba:) Men har du tenkt på at du vil havne på 8:1 i komp, elns med 885 topp på eta bunndel? Org b25 facelift hjerne du skal kjøre med:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå