Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Nydelig bilpark Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Hel rå park uten tvil:) men litt usikker på e30 fronten enda, muli dn er bedre live 19 mai gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kult med litt annerledes front! men må si den ligna litt på en Ascona B hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hel rå park uten tvil:) men litt usikker på e30 fronten enda, muli dn er bedre live 19 mai gs? Fronten er bedre live ja 19.mai er jeg mest sannsynlig på sjøen, i år som i fjor... Kult med litt annerledes front! men må si den ligna litt på en Ascona B hehe! Må skille seg ut litt, men vet ikke om jeg er enig i at den ligner på en Ascona (som jeg faktisk så en strøken en av i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 NICE! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Da får du sende ole med e30"n .. Dn må stille dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Skal se om jeg får bytta motorledningsnett i morgen nå.. For å se om den går skikkelig da. Om ikke må jeg feilsøke videre... Skal ikke kjøres noen plass med motoren slik den er nå i alle fall, det går heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Blæææææææh Ikke så veldig givende og bytte ledningsnett tenk så flott det hadde vært om den hadde startet og gått normalt etterpå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Seafoam fikser alt! neida, håper du får fikset problemet ditt kjappt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Da er motor startet igjen.. Samme ulla som før!!! Så da gjennstår d omtrent bare å finkjemme bensintilførsel.. Resten ser ut til å være på stell da faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Jeg nevnte jo bensintilførsel en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Joda, det er jo tre ting bilen trenger, så er jo klar over det Men fikk ånden over meg her i sta, så tenkte å skifte nett, slik at d også er gjort..! Skal se mere på det i morgen når det blir lyst igjen, og litt varmere ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Knalltøff rå sykkel du har også! Du er ikke innom kristiansund innimellom med e30n da? Vært artig å sett denne engang : ) edit: så nå at motor kødder litt så da er den vell ikke innom her med.det første Du har ikke vurdert å montere m50 da? er vell noe sprekere og de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Takk for det Joda, men nå har den stått lagret i vinter, samt det tullet med motoren, så har ikke kommet så langt i år..:/ Skal ta turen så snart den er oppe og gå som normalt Håper det blir ganske kjapt! Nå er jeg lei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå