Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser deg vel da også :wink: men hadde uansett tenkt meg en tur til bud for å se og hilse på folk på kvelden, er jo ikke lange biten :) kan tenke meg du gleder deg til å få på dekk!

Jess :) Ja, må ta turen til E30-hytta vår ;) Det gledes ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!! Håper virkelig de ser bra ut, og ikke fulle av riper og sår.. Får satse på en runde med autosol i dag kanskje, til jeg får legge på dekk i kveld/morgen ;) Lurer på om jeg skal stikke å kjøre i mot postbilen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de ikke kjøpt hos Klaus på Felgengarage da? Da er de strøkne! Om ikke annet er nevnt fra hans side da. Så tror ikke du trenger å være redd for riper og sår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok ikke kjøpt hos Klaus på Felgengaragen nei, de er kjøpt brukte i Tyskland.:) Det skjedde egentlig ganske kjapt, og var ikke planlangt :lol: Menne, Leif Harald har ikke sagt noe om at de trenger noe reparasjoner, og han har jo sett de, så håper de er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, så det lengre bak i tråden din nå :) Ja, får håpe de er bra da. Noen kommer til å ha såre fingre ikveld om de skal polere med Autosol, for det er trangt imellom alle felgskruene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...