Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser deg vel da også :wink: men hadde uansett tenkt meg en tur til bud for å se og hilse på folk på kvelden, er jo ikke lange biten :) kan tenke meg du gleder deg til å få på dekk!

• Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Trykker F5 til jeg blør her nå ! Bruker å være registrert litt før 10 på posten her, nå er den OVER 10, såååe nerver.......

Skrevet
ser deg vel da også :wink: men hadde uansett tenkt meg en tur til bud for å se og hilse på folk på kvelden, er jo ikke lange biten :) kan tenke meg du gleder deg til å få på dekk!

Jess :) Ja, må ta turen til E30-hytta vår ;) Det gledes ja 8)

Skrevet
Trykker F5 til jeg blør her nå ! Bruker å være registrert litt før 10 på posten her, nå er den OVER 10, såååe nerver.......
[-o<:P
Skrevet

Jeg også!! Håper virkelig de ser bra ut, og ikke fulle av riper og sår.. Får satse på en runde med autosol i dag kanskje, til jeg får legge på dekk i kveld/morgen ;) Lurer på om jeg skal stikke å kjøre i mot postbilen......

Skrevet

Er de ikke kjøpt hos Klaus på Felgengarage da? Da er de strøkne! Om ikke annet er nevnt fra hans side da. Så tror ikke du trenger å være redd for riper og sår :)

Skrevet

De er nok ikke kjøpt hos Klaus på Felgengaragen nei, de er kjøpt brukte i Tyskland.:) Det skjedde egentlig ganske kjapt, og var ikke planlangt :lol: Menne, Leif Harald har ikke sagt noe om at de trenger noe reparasjoner, og han har jo sett de, så håper de er bra :)

Skrevet

Ahh, så det lengre bak i tråden din nå :) Ja, får håpe de er bra da. Noen kommer til å ha såre fingre ikveld om de skal polere med Autosol, for det er trangt imellom alle felgskruene :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...