BMW E30 325 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 ser deg vel da også men hadde uansett tenkt meg en tur til bud for å se og hilse på folk på kvelden, er jo ikke lange biten kan tenke meg du gleder deg til å få på dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Sitte vell bare å venter på leveranse nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Trykker F5 til jeg blør her nå ! Bruker å være registrert litt før 10 på posten her, nå er den OVER 10, såååe nerver....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 ser deg vel da også men hadde uansett tenkt meg en tur til bud for å se og hilse på folk på kvelden, er jo ikke lange biten kan tenke meg du gleder deg til å få på dekk! Jess Ja, må ta turen til E30-hytta vår Det gledes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Trykker F5 til jeg blør her nå ! Bruker å være registrert litt før 10 på posten her, nå er den OVER 10, såååe nerver....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 It`s D-day!!!!!!! Sendingen er lastet opp for utkjøring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Jeg gleder meg til å se!! Har trua på at det blir helt enormt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Jeg også!! Håper virkelig de ser bra ut, og ikke fulle av riper og sår.. Får satse på en runde med autosol i dag kanskje, til jeg får legge på dekk i kveld/morgen Lurer på om jeg skal stikke å kjøre i mot postbilen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Er de ikke kjøpt hos Klaus på Felgengarage da? Da er de strøkne! Om ikke annet er nevnt fra hans side da. Så tror ikke du trenger å være redd for riper og sår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 De er nok ikke kjøpt hos Klaus på Felgengaragen nei, de er kjøpt brukte i Tyskland. Det skjedde egentlig ganske kjapt, og var ikke planlangt Menne, Leif Harald har ikke sagt noe om at de trenger noe reparasjoner, og han har jo sett de, så håper de er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Ahh, så det lengre bak i tråden din nå Ja, får håpe de er bra da. Noen kommer til å ha såre fingre ikveld om de skal polere med Autosol, for det er trangt imellom alle felgskruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Stemmer Hah, faen, d tenkte jeg ikke på.. Er vel skrudde disse ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Kom hit, så skal du få prøve Gasolin settet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 felgene er kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå