Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Naah, gikk smertefritt å få i luft :) Er bare gamle rykter alt det som svirrer med at det er vanskelig.. Aldri hatt problemer med å legge lite dekk på breie hjul jeg i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OZ Futura ja. Blir ikke bedre vettu :) Detta ble knall det, bra strekk også. Det kjipe (synes jeg da) med 16" er at man liksom ikke får fylt hjulbuen like bra som med 17" uten at bilen blir så lav at man kun kan kjøre på betongen i parkeringshus :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha på mere dekk Jørgen! :wink:

Neida, dette ble knallbra! :applause: Finpussing og polering av felgkanter kan du ta i vinter, nå må felgene brukes :)

Kan nok ikke ha mere dekk enn dette med såpass senk altså.. Det går ikke :lol: Jaa, hadde jo tenkt å komme på prærien med de jeg da, så du har noe å gjøre i vinter :mrgreen:

gs har pynte skruer til lm kopiene de selger løst. morgan ville ikke anbefale å bruke de til delte hjul, men burde nå funke for din del, for å fylle opp et tomt hull. ble bra dette ja :D

Hmm, ja, er jo bare for å fylle hullet ;) Egentlig vises det ikke.. Jeg vet ikke hvilken felg det mangler på en gang :lol:

Jaa, det ble faktisk bedre enn forventet ;)

OZ Futura ja. Blir ikke bedre vettu :) Detta ble knall det, bra strekk også. Det kjipe (synes jeg da) med 16" er at man liksom ikke får fylt hjulbuen like bra som med 17" uten at bilen blir så lav at man kun kan kjøre på betongen i parkeringshus :lol:

Mjo, vet om noe som kanskje hadde vært enda bedre ;) Ble greit med strekk ja!

Enig, men, de fyller mer enn det jeg håpte på. Om du har rette vinkelen og ser på bakhjulet kan d faktisk minne om 10x17".! Bilen går nok ikke så mye lavere enn dette. Mulig jeg kan hente 1cm foran, men vi får se ;) Hehe, er ikke fare for hverken betong eller parkeringshus her ute :lol: Men, de holder på å asfaltere noe "tælahiv" no da faktisk, og stygge hull, så kanskje jeg berger de denne sesongen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaah, vaska jo bilen(e) her i sta, men tradisjon tro så regner det ca 10min etter vask! Så nå gidder jeg ikke kjøre våte veier, men skal prøve å få tatt noen når det er vær som tillater det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaah, vaska jo bilen(e) her i sta, men tradisjon tro så regner det ca 10min etter vask! Så nå gidder jeg ikke kjøre våte veier, men skal prøve å få tatt noen når det er vær som tillater det ;)

Speilrefleks og ein "shitty" bakgrunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...