winchester Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Ja, trist det der, dess mer penger man legger i bilen, dess styggere blir den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Hoho, jeg troor jeg kan tenke meg hvilke hjul du ska kjøpe, om jeg ikke tar helt feil:D Skjedde med b25 da? Rasa min forige uke jeg, jippiyaj. Er oppe å går med fjasløft motor nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Kan vel hende du har en liten aning ja, Marius Neeeh, skjedde vel etter den gangen jeg reiv diff-lokket Ble ikke helt seg selv etter det! Så fikk jeg lyst ut å kjøre den her i forigårs, og da gikk det bare en vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Heh, nå fikk jeg mail om at jeg måtte sende inn fjærbeina!! Det sto det ingenting om i annonsen.. Uaktuelt og sende de til Tyskland, for å si det sånn Faaack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Da har jeg fått refunder pengene.. Så blir å få tak i et sett med fjærbein ekstra som jeg kan sende inn, så blir det vel H&R eller KW som havner på bilen tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Jeg har 46mm som sto på bilen, så mener jeg å ha et sett 51mm liggende. Jeg har jo coils uansett, så trenger ingen av delene jeg. På de 51-beina var gjengene på toppen der dårlig, men om de brukes til coilovers kappes vel det bort uansett. Så blir å få tak i et sett med fjærbein ekstra som jeg kan sende inn, så blir det vel H&R eller KW som havner på bilen tenker jeg! Slapp å sende inn gamle fjærbein på settet jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 har troen på alpina, om resten matcher! holdt på å kjøpe det selv! Kan jo ikke si noe annet enn at denne er lekker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Min blir nok ikke akkurat slik, da den bilen der er facelift, men blir nok litt i samme stil, sett bort fra dekaler på siden.. Blir mere senk, og kanthjul, samt de org. M-tech skjørta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Jaa, må det bare bli vår rett over nyttår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Hva er planene med de gamle hjula nå som du har fått nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Tja, si det.. Har ikke tenkt over det egentlig.. Lyst til å få fiksa de opp i strøken stand. Mulig at 635csi skal få lov å tukle litt med de over nyttår, for bedre utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Herreguuuuuud som jeg vil ha sommer!!!! NÅÅÅ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Behold den som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå