nbnilsson Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Hei har en 525 dat 06 mod som har blitt startet med en batterilader med startfunksjon med påfølgende problemer.. hovedskjermen Er blitt mørk,radio er naturligvis borte,piper ikke når du kjører uten seler lengre, pluss en haug med andre problemer.. hvilken styrenhet har gått sin vei???eventuelt sikkring.. Treng ingen beskjed om hvor dumt detta var
Lapin Kulta Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Skjedde med en kompis sin for en tid tilbake. Han måtte inn på BMW-verksted og resete og omprogramere hjerne i bilen Symptomene virker veldig lik hans. Merket noe med vifte/varmeapperat?
nbnilsson Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Vifte å varme funker. men får sikkert ikke justert no mer enn det.. Har diagnoseutstyret til bavarian technic og får fram "kabelbrudd" til skjerm
Lapin Kulta Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Kabelbrudd til skjerm? Hmmm. Hørtes veldig merkelig ut det.
nbnilsson Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Er nok ikke kabelbrudd, men en kortsluttning eller sikring et eller annet sted... trolig en styreenhet eller noe som er brent.Problemet er hvor å hva
nbnilsson Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Ingen som har vært borti dette ?
Tommy Andersen Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Hei nbnilsson Akkurat dette har skjedd med min nå, fant du ut hva det var? Tommy
Gustav C. Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Har opplevd helt identiske problemer når i-Drive enheten røyk i min. Bare nevner at da fikk skjermen likevell strøm, men ble bare som en tv uten signaler. Helt svart.. Det var ikke billig, så hadde krysset fingrene for at det bare er en sikkring.
Tommy Andersen Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Det var jo selvfølgelig ingen sikring.... Har hatt bilen på diagnose i dag, er hovedenheten som er gåen, dvs den med CD og DVD spiller i foran, skal ta den ut og begynne å lete i morgen, noen som vet om disse kan repareres, tenkte å ringe GS på mandag, ble tipset om at de har en bytte ordning på disse.... Tommy
awt Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Du får ny enhet på eBay for noen tusenlapper, noe som kan være verdt å vurdere etter min mening. Ellers er jo dette en ypperlig anledning til å oppgradere til den nye typen iDrive som kom i 2009 (CIC).
Alpejohn Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Du får ny enhet på eBay for noen tusenlapper, noe som kan være verdt å vurdere etter min mening.Ellers er jo dette en ypperlig anledning til å oppgradere til den nye typen iDrive som kom i 2009 (CIC). Bare av ren nyskjerrighet, og kanskje trådstarter også lurer om han vurderer dette: Hva trengst for og gjøre dette? Og er det veldig dyrt?
awt Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 En trenger skjerm, computer og iDrive-kontroll (sistnevnte kan man klare seg uten). I tillegg trenger man enten en modul eller originale koder for at navigasjonen skal fungere, samt litt kabler. Pris avhenger av hvor en kjøper og hvilken form for garanti/sikkerthet en ønsker. Jeg handlet hovedkomponentene på eBay og betalte £600. I tillegg kom modul og kabler på noen tusenlapper. Ligger en egen tråd om dette her inne et sted, men jeg er på mobilen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå