Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns folket om denne bilen?

Jeg er mektig imponert. Dette er første superbilen Lexus kommer med og dæven for en bil, men prisen er jo hinsides..:P

Par kule ting:

"At i alt sørger LFAs lavfriksjonsprogram og responsive innsugssystem for at raftkilden når sin imponerende turtallsgrense på 9.000 opm på bare 0,6 sekunder fra tomgang. Faktisk er responsen så rask at det er nødvendig med en digital turteller der en konvensjonell analog enhet rett og slett ikke kan holde følge med motoren."

"Ultraraske oppgiringer på bare 200 millisekunder, kombinert med datastyrte turtallstilpassede nedgiringer"

+++

http://www.lexus.no/range/lfa/index.aspx

lexus_lfa_det.jpg

Skrevet

Ikke pen og litt for mye playstation for min smak, men ingen tvil om at det er en helt ekstrem bil. Og med en ekstrem pris selvsagt.

BMW har vel ingenting som er i nærheten en gang.

Skrevet

Så jo ikke dum ut akkurat, men minner meg om Aston Martin sett i profil (ikke noen dårlig ting :D )

25.000 euro i depositum høres jo fint ut hehe Men hva kom prisen på bilen på?

Skrevet

Jeg så testen på Top Gear og jeg må si at bilen imponerte meg ikke med tanke på prisen i allfall, designen er jo også for de som er litt spesiellt interesserte!

Skrevet

Hvor er BMW? Alle kommer jo med superbil for tida...

Lexus blir litt for alternativt for meg, men for en teknofrik er de sikkert himmelen..

Skrevet

merkelig at de har priset det som de har gjort..men det blir vel produsert få og de blir nok alle solgt.

Konkurrenten Skyline koster jo mye mindre og er vel like rå bil..:P

Skrevet

Skal kun produseres i 500 eks fra des. 2010 til des 2012. Garantert ikke noe problem å bli kvitt alle :wink:

Dette blir nok mye som Veyron. Syk pris, men ingenting mot hva den har kostet produsenten. Vi har jo hørt rykter om denne i årevis nå...

Skrevet

Til 2 millioner norske (i Corvette/911 GT3/ Audi R8) klassen hadde den vært helt rå. Men når den koster så mye som den gjør: Gi meg en ny midtmotor italiensk bil i stedet... Any day... Det er ikke merkesnobberi, det er bare det at italienerne tenner "åh fy faen!!!!" genene mye sterkere enn det denne Lexusen klarer.

Litt som R8: Sikkert en kjempegod bil for de som har råd, men det er mange alternativer jeg hadde pløyet gjennom først.

Dette er en bil som kommer til å bli kjøpt av ett nytt marked, hvor også ikke-bilinteresserte er. Folk som er opptatt av mote, high-tech osv. kommer sikkert til å bestille seg en. Og ikke minst folk som har "alle biler" fra før... Hadde ikke forundret meg å sett denne parkert i garasjer ved siden av biler fra Stuttgart og Maranello...

Skrevet

Til prisen synes jeg ikke dette er imponerende overhode..

Hvem som helst kan lage noe så rått bare man pøser nok penger inn i det.

Skrevet

Kom vel ikke som noen overraskelse hehe

Men med tanke på Lexusen, prisen er ikke noe problem for bilen vil jeg tro, da det blir produsert svært få av dem og at de derfor blir veldig eksklusive. Men er vel kanskje ikke den første superbilen man kjøper... Kanskje mer for de som har et par lignende fra før av hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...