Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på sjuern har jeg veksler i bagasjerom..og den spiller igrunn kun cd nr 2 og 5..har bytta litt plassering på cdene og den spiller veeeeeeeldig sjeldent en cd...står som regel CD ERROR i skjermen..har prøvd både nye originale cder og brente cder..eneste forskjellen er hvilket humør spillern er i...kan man rense denne?eller er det bedre å bare skaffe en ny cd-veksler?

Skrevet

Brenner du ut cd'ene som "MP3" vil ikke leseren kunne lese cdene. Cdene må brennes ut som normale lyd cder hvorav du kun får plass til 70? minutter med musikk.

Skal du ha mer må du evt bygge om og bytte spiller til en som kan lese mp3 formatet :)

Skrevet

da min ble slik, prøvde jeg å rense laseren etter en guide jeg fant på nett, men den ble ikke helt 100% så jeg kjøpte en på ebay bare. den kostet meg 900inkl frakt. den har fungert knirkefritt

Skrevet

ja tror nok jeg bare investerer i en ny en...irriterende når nesten ingen av cdene funker..og når en funker, så kan man ikke bytte sang...blæææ

Skrevet

kjenner til den ja......

du kan jo få min gamle, kanskje du klarer å lappe sammen 2 stykk til 1? om du gidder...

min sin var meget følsom for vibrasjoner. smalt man igjen døra for hardt, hakka cda osv..

Skrevet
virket som mye jobb...kanskje jeg bare skal kjøpe meg en brukt en..hmm...

Jeg kjøpte en cd på komplett med små børster på. denne renser laseren, og fungerer utmerket! Cd spilleren min tok ikke en dritt av cd'ene mine, men etter en runde med den, så funka det:) Vet ikke om det er samme greiene i en cd veksler, men vil jo anta det er noenlunde likt. så verdt et forsøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...