wicky124 Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 på sjuern har jeg veksler i bagasjerom..og den spiller igrunn kun cd nr 2 og 5..har bytta litt plassering på cdene og den spiller veeeeeeeldig sjeldent en cd...står som regel CD ERROR i skjermen..har prøvd både nye originale cder og brente cder..eneste forskjellen er hvilket humør spillern er i...kan man rense denne?eller er det bedre å bare skaffe en ny cd-veksler?
Wolfeh Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Brenner du ut cd'ene som "MP3" vil ikke leseren kunne lese cdene. Cdene må brennes ut som normale lyd cder hvorav du kun får plass til 70? minutter med musikk. Skal du ha mer må du evt bygge om og bytte spiller til en som kan lese mp3 formatet
Alpejohn Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Mulig du må bytte laseren i den. Men ville prøvd å rensa den først Ta en titt på denne: http://bmwtips.com/tipsntricks/ChangerC ... rClean.htm Mvh. Fredrik
wicky124 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 nei brenner ikke cd som mp3...kun vanlig musikk cd med 15-18 sanger ja skal se om jeg får rensa den lasern..hmm..
wicky124 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 virket som mye jobb...kanskje jeg bare skal kjøpe meg en brukt en..hmm...
Kjennern Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 www.bimmernav.com har OEM spiller for E38 som også leser MP3 cder
wicky124 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 wow..cool....bruke litt tid ikveld på å snoke på den siden der
Robin L Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 da min ble slik, prøvde jeg å rense laseren etter en guide jeg fant på nett, men den ble ikke helt 100% så jeg kjøpte en på ebay bare. den kostet meg 900inkl frakt. den har fungert knirkefritt
wicky124 Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 ja tror nok jeg bare investerer i en ny en...irriterende når nesten ingen av cdene funker..og når en funker, så kan man ikke bytte sang...blæææ
Robin L Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 kjenner til den ja...... du kan jo få min gamle, kanskje du klarer å lappe sammen 2 stykk til 1? om du gidder... min sin var meget følsom for vibrasjoner. smalt man igjen døra for hardt, hakka cda osv..
wicky124 Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 ja det hadde vært nice..er vel enklere å rense en som allerede er løs...give it to meeeee
Hauso Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 virket som mye jobb...kanskje jeg bare skal kjøpe meg en brukt en..hmm... Jeg kjøpte en cd på komplett med små børster på. denne renser laseren, og fungerer utmerket! Cd spilleren min tok ikke en dritt av cd'ene mine, men etter en runde med den, så funka det:) Vet ikke om det er samme greiene i en cd veksler, men vil jo anta det er noenlunde likt. så verdt et forsøk:)
Robin L Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 ja det hadde vært nice..er vel enklere å rense en som allerede er løs...give it to meeeee send meg en pm ang veksleren du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå