Fredrik 90 Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 kjøp gamal Mercedes, da blir du guttas midtpunkt;) Vel! Som du sikkert leste så skulle ho ha "Konebil". Sist jeg sjekket så var en kvinne som kalles kone, gift med en mann(eller dame) som vedkommende har valgt å dele livet sitt med! Ergo en kone er en gift kvinne! Hva er da vitsen med å ha guttas oppmerksomhet, liker du å gi oppmerksomhet til gifte kvinner i gamle Mercedeser? Hadde fruen kjøpt en bil for å trekke oppmerksomhet fra gutter, da hadde jeg begynnt å lure!
Danniboy Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 synes det er helt greit at dama prøver å få oppmerksomhet så lenge ho holder seg til seg til typen
Rabies Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Oppmerksomhet eller ikke... man bytter ikke ut BMW til fordel for bæsjedes
bmwkizn Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Nå skal du svikte både Trøndelag OG BMW?? hmm. Ikke bra det her
flobben Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Trodde 318 var konebil jeg bak butikken klokken 23.00 i kveld, kom alene, så skal vi ta en liten prat om det der
Wacman Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Trodde 318 var konebil jeg bak butikken klokken 23.00 i kveld, kom alene, så skal vi ta en liten prat om det der Hahah! Klassiker!
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Gratulerer med salg Sagt det før, og sier det igjen: BMW er bil, alt annet er plagiater.
Ballder Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Mercedes Demens er vel heller for de over 70 det, eller tar jeg feil nå? Har du egentlig lagt merke til alle hattehuene du møter i e39 langs veien f.eks? Not including me, men alderen min skulle snart tilsi hatt den også.
Danniboy Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 synes nå at en som synes bmw er noe dritt har absolutt ingenting inne på ett bmw forum å gjøre
Fliid Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Du kan si hva du vil. Men alle biler er noe dritt, man må bare finne den dritten man trives best med : ) hehe.. Noen flere som har lagt merke til at trådstarter har forsvunnet fra tråden ? : )
Crayzygirl Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 kjøp gamal Mercedes, da blir du guttas midtpunkt;) Vel! Som du sikkert leste så skulle ho ha "Konebil". Sist jeg sjekket så var en kvinne som kalles kone, gift med en mann(eller dame) som vedkommende har valgt å dele livet sitt med! Ergo en kone er en gift kvinne! Hva er da vitsen med å ha guttas oppmerksomhet, liker du å gi oppmerksomhet til gifte kvinner i gamle Mercedeser? Hadde fruen kjøpt en bil for å trekke oppmerksomhet fra gutter, da hadde jeg begynnt å lure! Hahaha;) Jeg er nok ikke gift eller noe sånn.. Hahahaha;)
Simpel Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Angående gubbebil - Livet går i 4 stadier: 1. Du begynner å drikke kaffe 2. Du må ha fløte i kaffen 3. Du må ha "noe å bite i" til kaffen 4. Du kjøper Mercedes
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Angående gubbebil -Livet går i 4 stadier: 1. Du begynner å drikke kaffe 2. Du må ha fløte i kaffen 3. Du må ha "noe å bite i" til kaffen 4. Du kjøper Mercedes Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå