Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
kjøp gamal Mercedes, da blir du guttas midtpunkt;)

Vel! Som du sikkert leste så skulle ho ha "Konebil". Sist jeg sjekket så var en kvinne som kalles kone, gift med en mann(eller dame) som vedkommende har valgt å dele livet sitt med! Ergo en kone er en gift kvinne! Hva er da vitsen med å ha guttas oppmerksomhet, liker du å gi oppmerksomhet til gifte kvinner i gamle Mercedeser?

Hadde fruen kjøpt en bil for å trekke oppmerksomhet fra gutter, da hadde jeg begynnt å lure! :roll:

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mercedes Demens er vel heller for de over 70 det, eller tar jeg feil nå? :lol:

Har du egentlig lagt merke til alle hattehuene du møter i e39 langs veien f.eks? :lol:

Not including me, men alderen min skulle snart tilsi hatt den også. :^o

Skrevet

Du kan si hva du vil. Men alle biler er noe dritt, man må bare finne den dritten man trives best med : ) hehe..

Noen flere som har lagt merke til at trådstarter har forsvunnet fra tråden ? : )

Skrevet
kjøp gamal Mercedes, da blir du guttas midtpunkt;)

Vel! Som du sikkert leste så skulle ho ha "Konebil". Sist jeg sjekket så var en kvinne som kalles kone, gift med en mann(eller dame) som vedkommende har valgt å dele livet sitt med! Ergo en kone er en gift kvinne! Hva er da vitsen med å ha guttas oppmerksomhet, liker du å gi oppmerksomhet til gifte kvinner i gamle Mercedeser?

Hadde fruen kjøpt en bil for å trekke oppmerksomhet fra gutter, da hadde jeg begynnt å lure! :roll:

Hahaha;) Jeg er nok ikke gift eller noe sånn..;) Hahahaha;)

Skrevet

Angående gubbebil -

Livet går i 4 stadier:

1. Du begynner å drikke kaffe

2. Du må ha fløte i kaffen

3. Du må ha "noe å bite i" til kaffen

4. Du kjøper Mercedes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...