Gå til innhold

Hvilken spiller gir best fargematch i BMW?


 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Som sikkert en del andre personer er jeg ute etter en cd-spiller som ikke krasjer totalt med fargene i min BMW..

Har dere noen anbefalinger til hva som kan brukes? Veldig greit om det er USB tilkobling på spilleren, gjerne med ledning på baksiden (er også fint med ledning ifra baksiden) slik at jeg slipper å ha en minnepenn stikkende ut ifra spilleren!

Hadde 2008 modellen av denne i min E30, der fikk jeg velge imellom mange forskjellige farger, og fant en oransj som passa temmelig greit til resten.. Problemet var bare at den lyste altfor sterkt sammenligna med instrumentbelysningen..

http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6642&katid=2&mid=m436&id=&vn=736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alpine har en orange som matcher bmw bra syns jeg.

mange spillere (kanskje ikke de rimeligste modellene men) har innbygget dimming, slik at når man dimmer instrumentet, dimmes spilleren og, + at det er en egen instilling på spilleren om lysnivå.

slik var det ihvertfall på en spiller jeg brukte en liten stund inni bmwen. hør med butikkene, de vet nok litt om spillerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ta en titt på alpine og diverse andre merker på mandag :)

Viktig at spilleren er sort i utførelse, og glir noenlunde greit inn med resten av interiøret..

Automatisk dimming hadde vert kjempekult, men det er vell kanskje begrensa hvor avansert man kan få det på en gammel E36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Får se hva jeg ender opp med, nå har jeg iallefall noe å gå etter :)

Den kenwood spilleren du linket til over, går and å ordne med belysningen i den tenker jeg :)

Jeg hadde gamle modellen, og syns det lyste så satans sterkt rundt volum knappen, og den andre.

Så jeg skrudde fra hverandre front displayet, og lokaliserte plasten som leda lyset, og malte den svart med sprit tysj, funket kjempe bra! Ble akkuratt passe belysning og blenda ikke når det var mørkt :)

Jeg hadde dimming på den, men syns ikke den dimmet nok. Men etter dette ble jeg veldig fornøyd :)

Og kenwood har jo svarte fine spillere så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er vell gjerne ikke alle utgavene av Alpine og Pioneer det går ann å bytte farge på etter hva jeg har forstått.. Får se nermere på det imorgen iallefall!

Lydkvaliteten når jeg spiller cd'er på spilleren som står i nå er forferdelig, men radio-lyden er egentlig gansek bra.. Men kan ikke høre på radio hele tiden heller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en Kenwood spiller i går hvor fargen passer PERFEKT til interiøret, etter litt justering på spilleren :)

Var ute i mørket i går og så etter, og den passa ekstremt bra, til og med i lysstyrke.

Her er et bilde rett etter tilpassing:

kenwood_spiller_002.jpg

Du ser også hvilken spiller det er. Jeg er veldig fornøyd med denne. Ekstremt mange ting man kan stille på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...