Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der som vet om man kan ettermontere en forsterker i min 1997 520i touring? Står orginalt reverse radio/kasset-spiller i den, men jeg har nå bestilt omb.sett for å kunne sette inne en orginal Buisness cd-spiller.

Ønsker å bytte elementene hele veien, og eventuelt forsterker for å få litt mer trøkk:) + sub!!

Skrevet
Er det noen der som vet om man kan ettermontere en forsterker i min 1997 520i touring? Står orginalt reverse radio/kasset-spiller i den, men jeg har nå bestilt omb.sett for å kunne sette inne en orginal Buisness cd-spiller.

Ønsker å bytte elementene hele veien, og eventuelt forsterker for å få litt mer trøkk:) + sub!!

Kan ta en titt her og :)

viewtopic.php?f=10&t=143674

Skrevet
Jeg har et lite spørsmål til jeg.. Jeg har en sedan med original spiller, pleier det og være forsterker, eventuelt hvor sitter denne...??

Kan fint sette inn forsterker, med kabelsett fra Blaupunkt. Må bare legge opp kabel helt frem.

Kun de med navi som har forsterker bak. Det er så og si lik som du har foran bare at den ligger bak.

Fin DIY! Skal gå greit med original kabler.

• 9 months later...
  • 5 months later...
Skrevet

Hvordan har du plassert delefilteret på høyresiden. Er veldig trangt der pga. vindusheismoduln. Eller har du montert uten delefilter? Skal montere frontsett selv og har jo vært greit å slippe å knote med delefilter, men har hørt diskanten kan sprenges. Noen som vet?

Skrevet
Hvordan har du plassert delefilteret på høyresiden. Er veldig trangt der pga. vindusheismoduln. Eller har du montert uten delefilter? Skal montere frontsett selv og har jo vært greit å slippe å knote med delefilter, men har hørt diskanten kan sprenges. Noen som vet?

Hei,

Jeg mo terte med delefilter, tok av plasten på dem så det var bare kretskortet, ble litt mindre da :)

Skrevet

Det kan være en idè å kappe ett stort hull i kassen som sitter i døren på e39. Den er bare på ett par liter og de fleste ettermonterings elementer er beregnet for å spille i hele dører.

• 3 years later...
Skrevet

må bare høre, byttet du ut diskantene foran også?

jeg kjøpte det billig settet fra GS altså Hertz høytalerne men hadde dårlig tid siden jeg skulle på E30 meet dagen etter og hadde allerede holdt på med intriøret i 2 dager :P
men diskantene var større en orginalt så hadde ingen hode plasser å få festa de oO
tips? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...