JTS77 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Så lenge du er fornøyd så er det jo det som betyr noe Ser bra ut forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Er det noen der som vet om man kan ettermontere en forsterker i min 1997 520i touring? Står orginalt reverse radio/kasset-spiller i den, men jeg har nå bestilt omb.sett for å kunne sette inne en orginal Buisness cd-spiller. Ønsker å bytte elementene hele veien, og eventuelt forsterker for å få litt mer trøkk:) + sub!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Ingen problem å ettermontere forsterker. Det letteste er da en av disse http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=587 Pluss kabelsett som du finner på samme plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Er det noen der som vet om man kan ettermontere en forsterker i min 1997 520i touring? Står orginalt reverse radio/kasset-spiller i den, men jeg har nå bestilt omb.sett for å kunne sette inne en orginal Buisness cd-spiller.Ønsker å bytte elementene hele veien, og eventuelt forsterker for å få litt mer trøkk:) + sub!! Kan ta en titt her og viewtopic.php?f=10&t=143674 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Tusen takk:) Skal sjekke dette...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Tusen takk:) Skal sjekke dette...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Jeg har et lite spørsmål til jeg.. Jeg har en sedan med original spiller, pleier det og være forsterker, eventuelt hvor sitter denne...?? Kan fint sette inn forsterker, med kabelsett fra Blaupunkt. Må bare legge opp kabel helt frem. Kun de med navi som har forsterker bak. Det er så og si lik som du har foran bare at den ligger bak. Fin DIY! Skal gå greit med original kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Jeg har også montert frontsett nå http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=174412 . Har du forbedret kassa noe? plastkassa virket litt dårlig. Var det ikke delefilter på ditt sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOas Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Hvordan har du plassert delefilteret på høyresiden. Er veldig trangt der pga. vindusheismoduln. Eller har du montert uten delefilter? Skal montere frontsett selv og har jo vært greit å slippe å knote med delefilter, men har hørt diskanten kan sprenges. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Hvordan har du plassert delefilteret på høyresiden. Er veldig trangt der pga. vindusheismoduln. Eller har du montert uten delefilter? Skal montere frontsett selv og har jo vært greit å slippe å knote med delefilter, men har hørt diskanten kan sprenges. Noen som vet? Hei, Jeg mo terte med delefilter, tok av plasten på dem så det var bare kretskortet, ble litt mindre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Det kan være en idè å kappe ett stort hull i kassen som sitter i døren på e39. Den er bare på ett par liter og de fleste ettermonterings elementer er beregnet for å spille i hele dører. Question Mark reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 må bare høre, byttet du ut diskantene foran også? jeg kjøpte det billig settet fra GS altså Hertz høytalerne men hadde dårlig tid siden jeg skulle på E30 meet dagen etter og hadde allerede holdt på med intriøret i 2 dager men diskantene var større en orginalt så hadde ingen hode plasser å få festa de oOtips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Jeg bytta til de medfølgende diskantene ja, de var omtrent samme størrelse som de orginale, så fikk de montert på et vis. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Spent på basskasse løsningen din, har du noe bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Av den siste og endelige? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå