Tommen325 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Mine 10,5x18 med 235x35x18...MYE strekk synes jeg. 200sx s14? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 S14A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Sliter med å holde lufta i mine Nankang 215/40-18 på 9.5" felger. Det ene dekket ble bra med en gang. Mens det andre klarer ikke å holde skikkelig på lufta. Har gjort felgkanten godt rein, og smørt på godt med fett. Vil det funke med dekkskum fram til dekket får satt seg? Er det noen som sitter å ruger på ett godt kjerringråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Jeg har brukt dekkskum, men er et helvette om det renner og stivner i en side av felgen.. Har fått kast en gang, dessuten er det jævli seigt å ta av dekka igjen. Men det tetta blant annet lekk i mine 225/35 på 10". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Du må bruke dekklim langs kanten av felgen og dekket, dekkskum er ingen god løsning over tid, også er det en helt forjæ**** stank når du vrenger av dekket senere! Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 er ikke dere litt redd for kjøre med så ekstrem strekk? kan fort gå galt i høy hastighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Hva kan gå galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 i værste fall vrenger du av dekket, en kompis gjorde det på evo'n sin, men bare halvveis xD så ja, det kan gå galt, men det skal sies at det ikke var noe strekk inni bildet her, så det er nok en like stor risiko for alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Jeg mente det TZUNAMI nevnte. om dekkene blir punktert så kjører du på felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Kjører man på en liten stein i fart og treffer riktig, er det nok store sjanser for at dekket tømmer seg for luft på relativt kort tid. Er jo samme fare der dekket har korrekt bredde etter felgen, men er nok noe sikkrere det. Er jo en grunn til at biltilsyn og politi er sinna på dekkstrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Noen som har bilde av 255/35-19 på 9" felg? Vet det ikke blir strekk. Kommi over billige dekk, og lurer bare på om det blir litt vel bredt? Er pirelli og dunlop dekk.Skal sitte på f30 med m-senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Federal 215/35-18 på 9,5" felg. Ble litt drøyt O_o Tror jeg prøver meg på 225/35 neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hvorfor er det liksom kult med felger som er breiere enn dekkene? Det var hot i tyskland midt på nittitallet men på knøttsmå felger (13"), ca samtidig som Scoota, back in da høus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 enig kvasi.. greit med litt, men ikke sånn som mange har hvor felg kanten slutter 1 cm utafor dekka osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå