Jan Tore Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Det ble litt blått for min smak.
sladjan Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Har for øyeblikket ikke skiftet pærer i parklys. Synes det så greit ut med gule. Men det er klart at det sikkert hadde vært penere å ha dem i samme farge. Har også kjøpt AE ringer på Biltema. Hvilket lys er det normalt å ta tilførsel fra? Tar tilførsel fra pæra til parklyset. ellers funker ikke det
olavesen Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 jeg moterte 3000k på min coupe i sta, synes det ble litt stilig
Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Får man vanlige halogenpærer på ca 8000k, eller er dette kun mulig med xenon-ombyggingskit?
flobben Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Får man vanlige halogenpærer på ca 8000k, eller er dette kun mulig med xenon-ombyggingskit? det gjør du. http://www.e92-lighting.com/catalog/GP_THUNDER_8500K_PLASMA_WHITE-17-1.html se linken min for resultat da jeg har det i ringene. Kan med engang si at når jeg setter de på park, så lyser de mer gult, men på fullt så er de hvite med litt antydning til blåskjær. Jeg synes i allefall at det ser mye bedre ut i ringene en orginalt gule.
snes Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 OT: Hvor får man kjøpt ombyggingskit til en grei pris? Gunnar solgte vel før, men jeg finner ikke nettbutikken igjen.
flobben Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 OT: Hvor får man kjøpt ombyggingskit til en grei pris?Gunnar solgte vel før, men jeg finner ikke nettbutikken igjen. jeg handla fra dioder.no sist, veldig fornøyd med de.
snes Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Takk for svar. Ser det er tre merker, noen som er å anbefale?
Eksos Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Dioder.no er vell konkurs? Vvme har vell billig xenon..
maartn Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Jeg kjøpte 4300k hos vvme. Har fungert nå i 4 måneder, uten noe problem. Betalte ca. 300 kroner inkl frakt osv.
Hawkon88 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Hvorfor ha xenon i noe annet enn fjernlys? Er bare frustrerende for møtende billister, spesielt når du ettermonterer bak gamletypen glass som sprer lyset, eller har feiljustert høyden. For biler som kommer orginalt med xenon i nærlys er jo saken selvsagt en annen. Men at du ønsker xenon i langlysene på e36 forstår jeg godt, for de suger!
maartn Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 4300k, orginale pærer i tåke og park. Ser orginalt ut, og gir godt lys.
Just-turbodiesel Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Hvorfor ha xenon i noe annet enn fjernlys? Er bare frustrerende for møtende billister, spesielt når du ettermonterer bak gamletypen glass som sprer lyset, eller har feiljustert høyden. For biler som kommer orginalt med xenon i nærlys er jo saken selvsagt en annen. Men at du ønsker xenon i langlysene på e36 forstår jeg godt, for de suger! hvorfor har andre enn meg problemer med ettermontert xenon? blir stadig blenda etter veiene, hver gang er det originale lys som holder fullt, eller originale xenon, de med ettermontert jeg møter er helt greie faktisk, møter mange hver eneste dag siden jeg kjører langt og mye, dere må slutte med klaginga på unødvendig tullball, dra heller i gang en protest mot tilbakestående myndigheter!
Just-turbodiesel Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 syns forøvrig 8000k kledde e36 perfekt, 6000 er kanskje det smarteste valget mtp hvor bra det lyser også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå