Gå til innhold

BMW 320ci e46 forvandles til M3, Donorbil anskaffet (M3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virket som kvaliteten var god. Blir vel egentlig i stiveste laget til vanlig gatebruk, men man har en del hardhetsjustering på dem.

Blir LED lykter når jeg får tak i M3 delebil :)

• 4 weeks later...
Skrevet

CSL diffuser er bestilt :)

DSC_0271-1.jpg

Skal også bestille nye nyrer i panseret. Noen som vet hvor man ka få tak i slike som på bildet under der ramma rundt er lakkert i bilens farge?

IMAG0693.jpg

Skrevet

Tror du får kjøpt det på eBay og hos modbargains(?) Er nok enklere å få de lakkert selv.

Skrevet

Jeg kjøpte mine nåværende og forrige sort-lakkerte nyrer her:

http://www.jlevistreetwerks.com/3-Series-E46-%281999-2006%29-Exterior/c399_33_58/p682/Painted-Kidney-Grills-for-the-BMW-E46/product_info.html

Koster rundt 500-550,-+frakt og evt. toll og mva.

Ene gangen var det en liten klarklakk-boble på ene nyren. Ikke synlig på avstand, men et irriterende gulskjær når du står med trynet helt oppi.

Kan være jeg var uheldig den ene gangen. Hehe.

Tok 2-3 uker før jeg fikk det. De hadde ikke min farge "in stock", så de måtte vente en ukes tid og lakkerte det sammen med noen andre ting.

Men hvis du betaler ekstra, slipper du å vente på gruppelakkeringen deres, da du dekker svinnet fra lakksprøyten.

EDIT:

Husker du dekk/felgdimensjoner og ET på disse felgene :D : Og brukte du spacere på disse med justerbart spec?

chfqv758yc2c28571nv3.jpg

Prøver å finne en dimensjon og et innpress som fyller godt ut mot M3-hjulbuene, og som ikke trenger spacere. Hehehe.

Skrevet

Takk for responsen. Nyrer blir bestilt i kveld :)

Når det gjelder innpress på BBSene mine kan jeg ikke finne noe sted hvor jeg har skrevet det ned :S

Mener og huske at det var et35 fram og et38 bak eller et32 og et35.

Brukte i alle fall 20mm spacere rundt om og da gikk de nesten i kant med skjermene fram, men bak kunne de vært enda litt lengre ut.

Hadde kun senkefjærer på bilen da jeg brukte dette oppsettet.

Dekk og felg var 235/35/19 - 8,5" og 265/30/19 - 9,5".

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått nyrene. Positivt overrasket over lakkeringen og hvordan det ble seende ut på bilen.

jlrncb3e177cglb1ocpu.jpg

da7wjwtc1fyg5dsd0kev.jpg

ok3iedeq518wj7lt1hvc.jpg

rrt42u5s9zpn2xy8ggcp.jpg

Testet litt med forskjellige fargekomboer for artighetsskyld. Blå ramme med chrome riller og chrome ramme med svart riller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...