Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neineinei, jeg kjenner mannen!! Dette er ingen svindel, historien er faktisk ganske utrolig!

Han er en helt normal 89-modell som var med sin onkel (tror jeg?) i Tyskland på en messe..Kjøpte der lodd i en konkurranse, og før han visste ordet av det, var han eier av en tysk BMW M3...Happytimes!

Dette var vel omtrent på tiden da han begynte å tenke over hvordan han skulle få bilen med seg hjem, eller; hvordan han skal klare å betale den inn i det avgiftsbelagte landet vårt, en vanlig student som han er.

Konklusjonen ble at han skulle selge den, men jeg trodde egentlig planen var å selge den i Tyskland via noen tyske kjenninger..Change of plans kanskje?

Det er for øvrig bilens nye eier som sitter i førersetet i bilde 2.

edit: Om noen (f. eks Lars89) har rapportert dette til finn, ber jeg om å rette på dette. Jeg går god for både mannen og annonsen, og er sikker på at ingen vil bli svindlet av noen i denne familien.

Hils han å si at han kan få bytte bil med meg. da skal han få en pen BMW med norske skilt å kjøre med til skolen. Så skal jeg være grei å befri han fra det problemet der jeg :lol:

Skrevet
Problemer med quotingen i dag mr? Måtte lese den ett par ganger før jeg forsto hva du egentlig prøvde på her :P

Ja driver tydeligvis å knoter litt :lol: Er rettet nå ;)

Skrevet

Beklager hvis storryen stemmer. Annonsen minte veldig om Nigeria-svindel mtp utforming osv

Heldig for han da :wink:

Skrevet

Ahh- jeg prøvde å dobbelsjekke, men jeg er tydeligvis blind.. Men det er jo ikke svindel likevel, så då er jo saken grei! Bortsett fra at jeg ønsker at det hadde vært meg.. :P

Skrevet

Søke litt på navn og nummer, for og finne litt bilder og info er lurt. Da ville man fort funnet ut at bilder stemmer med navn, sted osv.

Litt research bør gjøres før man slenger dritt ut på forumer.

Jævlig heldig kar forresten.

Skrevet
Står jo at bilen står i utlandet..
Videre planlegging av leveringstidspunkt og utleveringsted må avtales under forhandling.

Hvis det er sånn du tolker det..

Salgsform Bud ønskes

Bilen står i Utlandet

Kilometer 1

Årsmodell 2009

Skrevet

Hadde vært rimelig frustrert i hans tilfelle :)

Hadde nok solgt den i tyskland. Kanskje byttet den inn i en Porsche 993, som jeg hadde hatt råd til å ta med inn i landet etter salget av m3'en :)

Skrevet

Hehe, verste er at jeg egentlig ikke tror bil er hans største interesse :P Jeg kjenner han imidlertid ikke så godt at jeg skal si det sikkert :)

Skulle ønske jeg også vant en ny bil eller type 1 mill i cash [-o<

Skrevet

Heldig fyr. :)

Det som er trist å tenke på er at hvis han får solgt den for nypris i tyskland, er den største nye norskregistrerte 3-serien han kan kjøpe for pengene en 325i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...