Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen bilder av Z4en fra BMWCCN Telemark treffet. Bildene er ikke tatt av meg, de er av medlemmer av bimmers :D

attachment.php?attachmentid=524712&stc=1&d=1305494658

attachment.php?attachmentid=524713&stc=1&d=1305494658

attachment.php?attachmentid=524714&stc=1&d=1305494658

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mange som har mobba meg for å ha M logoer, så tenkte jeg måtte lage noen egne :lol:

Siden BMW har brukt Clubsport navnet på E46 før passet det jo fint, særlig da E46 M Clubsport har M54 motor, samme som i Z4en min :D

Clubsport er jo en betegnelse for å ta med gatebilen på bane i helgene. Gate/banebil altså.

Jeg har prøvd å lage litt racestuk på min som inkluderer at den er 200kg lettere enn en Z4M, Breyton Race felger, KW V3 understell, Kompressor, Større bremser, Performance seter, Alcantara deler i Interiør, Z4M utseende og en del mer :mrgreen:

Jeg er klar over at den er en cabriolet, men Z4 chassiet er grisestivt og forskjellen mellom Z4M Coupe og Roadster på Ringen er bare 2 sekunder.

For å lage logoene måtte jeg kjøpe 2x320Si logoer, 2x645ci logoer, CSL logo og en sort,hvit,grå M :mrgreen: En lakkerer lakket dem Porsche GT3RS orange så ikke finishen skulle bli dårlig...

Skrevet
Ah;) skjønt! Tøft med oransje cs-merker, bilen blir liksom så særegen da!

Takk for det Tzunami :D Det var det jeg var ute etter som SweetBMW skriver, noe særegent :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Tok noen nye bilder med banehjula montert. De er kopier av BBS Motorsport i 18" med Kumho ecsta mx gateslicks.

Bilen er helt klart tøffere med de sorte, men de ivertfall lettere da :D

Har også fått laget AutostradaSport logoen i orange på skiltplatene, så nå matcher den de andre detaljene :mrgreen:

jqgqpqpoiwbdypzrs779.jpg

q1f758o1g9hc9kfnbf9r.jpg

8zew0wgzalh6uibj7eke.jpg

ert2i4zn2ptkdjc839ll.jpg

482xmhb9o977gszwrcvj.jpg

wogpwx2mgwh0awbpaif2.jpg

rear3hehsa8lvf31er9r.jpg

0g2e86ugleva6l6spasv.jpg

Skrevet

Her noen oppdaterte interiørbilder:

Nytt av måneden er:

-Utvidet nappaskinn på dørtrekket, måtte kjøpe ett komplett interiør fra en Z4M for å få tak i dem :mrgreen:

-Perleglans dørhåndtak

-Klimakontroll fra facelift

-Gulvmatter med Clubsport logo og grå piping. (De som laget de klarte selvfølgelig å skrive teksten med mellomrom, noe det ikke skulle være :( )

-Alcantara på innstigningslistene

-Alcantara på fothviler

-Recaro side deksel på PF setene

-Nürnburgring logo mellom seten i orange

-Cabmodul, som gjør at jeg kan kjøre kallesjen opp og ned fjernstyrt på nøkkelen :mrgreen::mrgreen:

ku73io7aqbf8p5wjec6u.jpg

q5fhlkz5cdn3c47dl67e.jpg

deacvntyfqu6ssveiv0n.jpg

o0th87pmevdcd1j5oul2.jpg

embobw570fmttjy3rtv1.jpg

8059vwyx3ew82t5emaed.jpg

d6flv9z6u8o7g2l27s8b.jpg

yugpg9h94gu88bg5jvvc.jpg

iwweokhbzr6vf6sfgvew.jpg

g5u9ctf5bzdv9bjjde78.jpg

y9v8a9mrhcz9axkfaly8.jpg

Skrevet

Normalt liker jeg ikke disse frisørtrallene, men DENNE var helt rå! Må være en artig bil på bane dette, for ikke å snakke om solskinnsvær på italienske fjellveier:)

Skrevet
Faen Per detta blir bra! Dama vakke enig, men drit i det :D

Bare bra når dama ikke er enig lenger, da er det i allefall ingen frisørtralle lenger...

Ang. Setene så synes jeg du skal selge meg de PF setene dine og bruke nappaskinnsetene selv! :-)

Skrevet
Faen Per detta blir bra! Dama vakke enig, men drit i det :D

Bare bra når dama ikke er enig lenger, da er det i allefall ingen frisørtralle lenger...

Ang. Setene så synes jeg du skal selge meg de PF setene dine og bruke nappaskinnsetene selv! :-)

Ja det der spurte jeg også om, fikk bare spm om jeg var gal tilbake :):mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...