bmwZ Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Noen bilder av Z4en fra BMWCCN Telemark treffet. Bildene er ikke tatt av meg, de er av medlemmer av bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Hvorfor Cs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Clubsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Ah;) skjønt! Tøft med oransje cs-merker, bilen blir liksom så særegen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Ja det er vel hele greia med denna <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Mange som har mobba meg for å ha M logoer, så tenkte jeg måtte lage noen egne Siden BMW har brukt Clubsport navnet på E46 før passet det jo fint, særlig da E46 M Clubsport har M54 motor, samme som i Z4en min Clubsport er jo en betegnelse for å ta med gatebilen på bane i helgene. Gate/banebil altså. Jeg har prøvd å lage litt racestuk på min som inkluderer at den er 200kg lettere enn en Z4M, Breyton Race felger, KW V3 understell, Kompressor, Større bremser, Performance seter, Alcantara deler i Interiør, Z4M utseende og en del mer Jeg er klar over at den er en cabriolet, men Z4 chassiet er grisestivt og forskjellen mellom Z4M Coupe og Roadster på Ringen er bare 2 sekunder. For å lage logoene måtte jeg kjøpe 2x320Si logoer, 2x645ci logoer, CSL logo og en sort,hvit,grå M En lakkerer lakket dem Porsche GT3RS orange så ikke finishen skulle bli dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Ah;) skjønt! Tøft med oransje cs-merker, bilen blir liksom så særegen da! Takk for det Tzunami Det var det jeg var ute etter som SweetBMW skriver, noe særegent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Tok noen nye bilder med banehjula montert. De er kopier av BBS Motorsport i 18" med Kumho ecsta mx gateslicks. Bilen er helt klart tøffere med de sorte, men de ivertfall lettere da Har også fått laget AutostradaSport logoen i orange på skiltplatene, så nå matcher den de andre detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Her noen oppdaterte interiørbilder: Nytt av måneden er: -Utvidet nappaskinn på dørtrekket, måtte kjøpe ett komplett interiør fra en Z4M for å få tak i dem -Perleglans dørhåndtak -Klimakontroll fra facelift -Gulvmatter med Clubsport logo og grå piping. (De som laget de klarte selvfølgelig å skrive teksten med mellomrom, noe det ikke skulle være ) -Alcantara på innstigningslistene -Alcantara på fothviler -Recaro side deksel på PF setene -Nürnburgring logo mellom seten i orange -Cabmodul, som gjør at jeg kan kjøre kallesjen opp og ned fjernstyrt på nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Normalt liker jeg ikke disse frisørtrallene, men DENNE var helt rå! Må være en artig bil på bane dette, for ikke å snakke om solskinnsvær på italienske fjellveier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Oh nice ;-D Litt av en bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Faen Per detta blir bra! Dama vakke enig, men drit i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Z4 er tøft når de ser sånn her ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Faen Per detta blir bra! Dama vakke enig, men drit i det Bare bra når dama ikke er enig lenger, da er det i allefall ingen frisørtralle lenger... Ang. Setene så synes jeg du skal selge meg de PF setene dine og bruke nappaskinnsetene selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Faen Per detta blir bra! Dama vakke enig, men drit i det Bare bra når dama ikke er enig lenger, da er det i allefall ingen frisørtralle lenger... Ang. Setene så synes jeg du skal selge meg de PF setene dine og bruke nappaskinnsetene selv! Ja det der spurte jeg også om, fikk bare spm om jeg var gal tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå