Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe! Liker handleviljen din! Har selv Performance rattet med Alcantara og det er temmelig smooth å holde i!

Har ikke lagt merke til noen tegn til slitasje ennå, men så er det bare 7000km gammelt. Pleier også å bruke sånne gubbete kjørehansker, så da slites det vel ikke så fort...

Var det en dyr affære å få trukket om ting i Alcantara? Lurer veldig på å gjøre det samme selv, med hvit søm som matcher Performance alcantaraen....

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjøpte det Alcantara rattet jeg :mrgreen: StigJ har du lyst på ett strøkent M ratt i skinn?

HAHA!! Kjapp i avtrekkeren du :lol:

How much?

Skrevet
Hehe! Liker handleviljen din! Har selv Performance rattet med Alcantara og det er temmelig smooth å holde i!

Har ikke lagt merke til noen tegn til slitasje ennå, men så er det bare 7000km gammelt. Pleier også å bruke sånne gubbete kjørehansker, så da slites det vel ikke så fort...

Var det en dyr affære å få trukket om ting i Alcantara? Lurer veldig på å gjøre det samme selv, med hvit søm som matcher Performance alcantaraen....

Its the little things in life sant?... Hehehe liker det altså. Øye for detaljer! :applause:

Skrevet

Ja, da gleder jeg meg :D Men tror jeg må ha noen kjørehansker jeg også :wink:

Har ikke betalt han ennå, og siden han brukte 4 måneder før han fikk gjort det, skal jeg få en god pris.

Hadde stoff selv, så jeg tipper rundt 500kr jeg...

Skrevet
Kjøpte det Alcantara rattet jeg :mrgreen: StigJ har du lyst på ett strøkent M ratt i skinn?

HAHA!! Kjapp i avtrekkeren du :lol:

How much?

Hehe... Sendt deg pm jeg :wink:

Skrevet
BILDEEEER!!!!

Ja da masa :wink:

Tok ett raskt mobilbildet med blitz, er vel ikke topp kvalitet men...

Er førnøyd med rattet og utseende, litt M3 CSL over det :D

wu3gh8x749iev12l1x3w.jpg

Har forresten bestillt meg carbonspeiler med utrolig lang leveringstid, 6 uker :?

Skrevet

Takker :D Ja, det er godt å holde i, men var jo ikke så gale å holde i gamle rattet i nappaskinn heller da :wink:

Kjøpte meg noen kjørehansker også, så det ikke blir så fort slitt....

BMW_gloves_80160435736.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg montert M instrumentet, har "bare" noen problemer med litt for mange lamper som lyser enda :wink: Men håper å finne ut av det ganske snart.....Syntes hvitt lys ble tøfft i forhold til standard orange :D

35nrzpoind70hvgvqcp0.jpg

z7q2z1w1al7125so6o58.jpg

fs3k6codz6z67ys3a77d.jpg

Skrevet

Hehe. Var litt juletre der ja. Men må være enig i fargen. Veldig stilig med det hvite.

Skrevet
Hehe. Var litt juletre der ja. Men må være enig i fargen. Veldig stilig med det hvite.

Ja, skal kode det, så da håper jeg lampene slukker :D En kul greie er at jeg nå har oljetemp måler som fungerer, greit å ha når men har ettermontert kompressor.

Skrevet

Ja olje tempen fungerer hos meg også ;) Det liker jeg hehehe.

Er pga vi har M54 motor fikk jeg fortalt. På m52TU fungerer oljetempen som forbruksmåler ;)

Skal prøve å høre litt mer om dissa lampene vi har i dashen du og jeg, det er så mye synsing om og men om detta. Så vi får bare slå hodene sammen :)

Skrevet
Ja olje tempen fungerer hos meg også ;) Det liker jeg hehehe.

Er pga vi har M54 motor fikk jeg fortalt. På m52TU fungerer oljetempen som forbruksmåler ;)

Skal prøve å høre litt mer om dissa lampene vi har i dashen du og jeg, det er så mye synsing om og men om detta. Så vi får bare slå hodene sammen :)

Ja forskjellige tanker om dette der ute, skal høre med teknikkerne på jobben om de kan klare å komme på noe lurt :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...