Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Hehe! Liker handleviljen din! Har selv Performance rattet med Alcantara og det er temmelig smooth å holde i!

Har ikke lagt merke til noen tegn til slitasje ennå, men så er det bare 7000km gammelt. Pleier også å bruke sånne gubbete kjørehansker, så da slites det vel ikke så fort...

Var det en dyr affære å få trukket om ting i Alcantara? Lurer veldig på å gjøre det samme selv, med hvit søm som matcher Performance alcantaraen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe! Liker handleviljen din! Har selv Performance rattet med Alcantara og det er temmelig smooth å holde i!

Har ikke lagt merke til noen tegn til slitasje ennå, men så er det bare 7000km gammelt. Pleier også å bruke sånne gubbete kjørehansker, så da slites det vel ikke så fort...

Var det en dyr affære å få trukket om ting i Alcantara? Lurer veldig på å gjøre det samme selv, med hvit søm som matcher Performance alcantaraen....

Its the little things in life sant?... Hehehe liker det altså. Øye for detaljer! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da gleder jeg meg :D Men tror jeg må ha noen kjørehansker jeg også :wink:

Har ikke betalt han ennå, og siden han brukte 4 måneder før han fikk gjort det, skal jeg få en god pris.

Hadde stoff selv, så jeg tipper rundt 500kr jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILDEEEER!!!!

Ja da masa :wink:

Tok ett raskt mobilbildet med blitz, er vel ikke topp kvalitet men...

Er førnøyd med rattet og utseende, litt M3 CSL over det :D

wu3gh8x749iev12l1x3w.jpg

Har forresten bestillt meg carbonspeiler med utrolig lang leveringstid, 6 uker :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D Ja, det er godt å holde i, men var jo ikke så gale å holde i gamle rattet i nappaskinn heller da :wink:

Kjøpte meg noen kjørehansker også, så det ikke blir så fort slitt....

BMW_gloves_80160435736.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har jeg montert M instrumentet, har "bare" noen problemer med litt for mange lamper som lyser enda :wink: Men håper å finne ut av det ganske snart.....Syntes hvitt lys ble tøfft i forhold til standard orange :D

35nrzpoind70hvgvqcp0.jpg

z7q2z1w1al7125so6o58.jpg

fs3k6codz6z67ys3a77d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Var litt juletre der ja. Men må være enig i fargen. Veldig stilig med det hvite.

Ja, skal kode det, så da håper jeg lampene slukker :D En kul greie er at jeg nå har oljetemp måler som fungerer, greit å ha når men har ettermontert kompressor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja olje tempen fungerer hos meg også ;) Det liker jeg hehehe.

Er pga vi har M54 motor fikk jeg fortalt. På m52TU fungerer oljetempen som forbruksmåler ;)

Skal prøve å høre litt mer om dissa lampene vi har i dashen du og jeg, det er så mye synsing om og men om detta. Så vi får bare slå hodene sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja olje tempen fungerer hos meg også ;) Det liker jeg hehehe.

Er pga vi har M54 motor fikk jeg fortalt. På m52TU fungerer oljetempen som forbruksmåler ;)

Skal prøve å høre litt mer om dissa lampene vi har i dashen du og jeg, det er så mye synsing om og men om detta. Så vi får bare slå hodene sammen :)

Ja forskjellige tanker om dette der ute, skal høre med teknikkerne på jobben om de kan klare å komme på noe lurt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...