-Martin- Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Hehe! Liker handleviljen din! Har selv Performance rattet med Alcantara og det er temmelig smooth å holde i! Har ikke lagt merke til noen tegn til slitasje ennå, men så er det bare 7000km gammelt. Pleier også å bruke sånne gubbete kjørehansker, så da slites det vel ikke så fort... Var det en dyr affære å få trukket om ting i Alcantara? Lurer veldig på å gjøre det samme selv, med hvit søm som matcher Performance alcantaraen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Kjøpte det Alcantara rattet jeg StigJ har du lyst på ett strøkent M ratt i skinn? HAHA!! Kjapp i avtrekkeren du How much? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hehe! Liker handleviljen din! Har selv Performance rattet med Alcantara og det er temmelig smooth å holde i! Har ikke lagt merke til noen tegn til slitasje ennå, men så er det bare 7000km gammelt. Pleier også å bruke sånne gubbete kjørehansker, så da slites det vel ikke så fort... Var det en dyr affære å få trukket om ting i Alcantara? Lurer veldig på å gjøre det samme selv, med hvit søm som matcher Performance alcantaraen.... Its the little things in life sant?... Hehehe liker det altså. Øye for detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Hehe! Liker handleviljen din! Har selv Performance rattet med Alcantara og det er temmelig smooth å holde i! Har ikke lagt merke til noen tegn til slitasje ennå, men så er det bare 7000km gammelt. Pleier også å bruke sånne gubbete kjørehansker, så da slites det vel ikke så fort... Var det en dyr affære å få trukket om ting i Alcantara? Lurer veldig på å gjøre det samme selv, med hvit søm som matcher Performance alcantaraen.... Ja, da gleder jeg meg Men tror jeg må ha noen kjørehansker jeg også Har ikke betalt han ennå, og siden han brukte 4 måneder før han fikk gjort det, skal jeg få en god pris. Hadde stoff selv, så jeg tipper rundt 500kr jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Kjøpte det Alcantara rattet jeg StigJ har du lyst på ett strøkent M ratt i skinn? HAHA!! Kjapp i avtrekkeren du How much? Hehe... Sendt deg pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 BILDEEEER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 BILDEEEER!!!! Ja da masa Tok ett raskt mobilbildet med blitz, er vel ikke topp kvalitet men... Er førnøyd med rattet og utseende, litt M3 CSL over det Har forresten bestillt meg carbonspeiler med utrolig lang leveringstid, 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Det så meget bra ut dette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Det rattet der så utrolig deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Takker Ja, det er godt å holde i, men var jo ikke så gale å holde i gamle rattet i nappaskinn heller da Kjøpte meg noen kjørehansker også, så det ikke blir så fort slitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Da har jeg montert M instrumentet, har "bare" noen problemer med litt for mange lamper som lyser enda Men håper å finne ut av det ganske snart.....Syntes hvitt lys ble tøfft i forhold til standard orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hehe. Var litt juletre der ja. Men må være enig i fargen. Veldig stilig med det hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Hehe. Var litt juletre der ja. Men må være enig i fargen. Veldig stilig med det hvite. Ja, skal kode det, så da håper jeg lampene slukker En kul greie er at jeg nå har oljetemp måler som fungerer, greit å ha når men har ettermontert kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Ja olje tempen fungerer hos meg også Det liker jeg hehehe. Er pga vi har M54 motor fikk jeg fortalt. På m52TU fungerer oljetempen som forbruksmåler Skal prøve å høre litt mer om dissa lampene vi har i dashen du og jeg, det er så mye synsing om og men om detta. Så vi får bare slå hodene sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Ja olje tempen fungerer hos meg også Det liker jeg hehehe.Er pga vi har M54 motor fikk jeg fortalt. På m52TU fungerer oljetempen som forbruksmåler Skal prøve å høre litt mer om dissa lampene vi har i dashen du og jeg, det er så mye synsing om og men om detta. Så vi får bare slå hodene sammen Ja forskjellige tanker om dette der ute, skal høre med teknikkerne på jobben om de kan klare å komme på noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå