Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker gutter:D

Når det gjelder aerofronten så solgte jeg den sikkert alt for billig, men hadde du vært litt tidligere ute så hadde du fått den :wink:

Hva med M front da? Da slipper du å kjøpe tåkelys til fangeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig bil dette har blitt! De Performance setene ser helt fantastiske ut!

Hva med å ta en tur til Vålerbanen Lørdag 16. April..? (Trackday.no treff) Du må jo lufte den litt på bane når du har gjort så mange riktige oppgraderinger!!! (I tillegg så vil jeg gjeeeerne få tatt bilen i nærmere øyesyn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig bil dette har blitt! De Performance setene ser helt fantastiske ut!

Hva med å ta en tur til Vålerbanen Lørdag 16. April..? (Trackday.no treff) Du må jo lufte den litt på bane når du har gjort så mange riktige oppgraderinger!!! (I tillegg så vil jeg gjeeeerne få tatt bilen i nærmere øyesyn)

Takk for det :wink: Kjører ikke bilen på bane desverre, den har vært på rudskogen en gang. Det resulterte i mengder av steinsprut og en motor som sugde luft i langsvingen og var nærme ett havari. Høres sikkert litt fjern ut, men jeg er utrolig nøye med bilen :D Kjører gjerne aktivt med Zen på svingete "Roadster" veier...

Men stiller gjerne opp på noen treff som er litt nærmere.

Dessuten har jeg tilgang på biler som er hakket morsommere på bane gjennom firmaet jeg jobber i 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo det! Det er selvfølgelig alltid riskybusiness å ta børsa ut på bane, men alt med måte!

Vårmønstringen på Valle Hovin 30. April er jo et fint sted å vise frem børsa! Bare så jævlig synd at jeg ikke får deltatt...!

Skjønner forresten at du får kjørt fra deg litt med biler av det kaliberet dere har i sjappa! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike for en nydelig bil! :D

Har virkelig fått opp øynene for Z4 i det siste. Ble nødt til å kjøpe en på "Shift 2" etter å ha sett denne tråden. ;)

Hehe... Takk, så bra du har fått opp øynene da :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...