Syvert Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Rå bildeserie og bil! kalenderbilder detta Er vel ikke helt der enda men, takker Samme spørsmål, har du anledning til å vise frem den strøkne CSLen din den 14 Mai hos GS Bildeler Skien? Jada det var meningen det, å ta turen. så satser på bra vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Heftig shit! Fikk ikke kommet meg til Øvrevoll (konfirmasjon), men det ser jo sjukt tøft ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Hei.Utrolig flott bil Tror jeg så den i går kveld ved brygga i Skien, kjørte inn mot Cafe Tullis om jeg ikke husker feil. Kan det stemme at du tok en luftetur? ;P Hei Ja Stemmer at du så den på brygga, da jeg bor der Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Rå bildeserie og bil! kalenderbilder detta Er vel ikke helt der enda men, takker Samme spørsmål, har du anledning til å vise frem den strøkne CSLen din den 14 Mai hos GS Bildeler Skien? Jada det var meningen det, å ta turen. så satser på bra vær. Så bra da, har lagt inn ett værforbehold jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Var på BMW treff hos GS Bildeler Skien i dag. Veldig hyggelig å snakke litt BMW igjen Og M3CSLen til "Syvert" her på forumet er superstrøken. Legger ut ett bilde sammen med to andre herligheter, 1serie med E92 M3 V8 og E46 M3 GTR V10, samt Z4en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Utrolig pen! Likte spesielt siste bildet! Og så jo bare enda bedre ut irl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Utrolig pen! Likte spesielt siste bildet! Og så jo bare enda bedre ut irl! Takk for det Fin den gule M3en din også, grattis med tredje plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Må bare inndrømme at jeg egentlig aldri har hatt sansen for Z - bilene, men du og bilen din har fått meg på helt andre tanker. Helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Ja det var mye pent å se til i dag må si Z din var helt som eg hadde trodd utifrå bilder eg har sett. Nydlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Ja kanke si at bilen din var feil i reallife... disse M,CS merkene dine er jo en smak for seg selv men det ble jo faktisk ganske tøft. Følte meg litt sånn utafor jeg med halvferdig bil der Må si CSL din var strøken og Syvert..... Skulle ikke tru den hadde vært brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Må bare inndrømme at jeg egentlig aldri har hatt sansen for Z - bilene, men du og bilen din har fått meg på helt andre tanker. Helt nydelig Takker mr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Ja det var mye pent å se til i dag må si Z din var helt som eg hadde trodd utifrå bilder eg har sett. Nydlig bil. Alltid kult med fine kommentarer når de kommer fra en som har en feilfri CSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Ja kanke si at bilen din var feil i reallife... disse M,CS merkene dine er jo en smak for seg selv men det ble jo faktisk ganske tøft. Følte meg litt sånn utafor jeg med halvferdig bil der Må si CSL din var strøken og Syvert..... Skulle ikke tru den hadde vært brukt Takk, Sikker å at bilen din blir grom når du er ferdig. Du er flink til å plukke ut de riktige delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hei, lurer litt på om de Performance stolene dine. Hvordan er de å sitte? Gode på lang tur? Btw en über kul Z4! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hei, lurer litt på om de Performance stolene dine. Hvordan er de å sitte? Gode på lang tur? Btw en über kul Z4! De er faktisk veldig komfortable, de er mykere enn M sport stolene jeg hadde fra før. De er også ganske brede, så skulle ønske de holdt meg litt bedre på plass. Syntes sittestillingen ble litt høyere etter jeg monterte dem i min, men det kan jo være for at dem ikke er ment for Z4 da. Ellers er de jo dødskule å se på, var derfor jeg kjøpte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå