Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Rå bildeserie og bil! kalenderbilder detta :)

Er vel ikke helt der enda men, takker :D

Samme spørsmål, har du anledning til å vise frem den strøkne CSLen din den 14 Mai hos GS Bildeler Skien?

Jada det var meningen det, å ta turen. så satser på bra vær. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

Utrolig flott bil :) Tror jeg så den i går kveld ved brygga i Skien, kjørte inn mot Cafe Tullis om jeg ikke husker feil. Kan det stemme at du tok en luftetur? ;P

Hei Ja :D

Stemmer at du så den på brygga, da jeg bor der :wink:

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bildeserie og bil! kalenderbilder detta :)

Er vel ikke helt der enda men, takker :D

Samme spørsmål, har du anledning til å vise frem den strøkne CSLen din den 14 Mai hos GS Bildeler Skien?

Jada det var meningen det, å ta turen. så satser på bra vær. :)

Så bra da, har lagt inn ett værforbehold jeg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på BMW treff hos GS Bildeler Skien i dag. Veldig hyggelig å snakke litt BMW igjen :D Og M3CSLen til "Syvert" her på forumet er superstrøken. Legger ut ett bilde sammen med to andre herligheter, 1serie med E92 M3 V8 og E46 M3 GTR V10, samt Z4en da :mrgreen:

x28277udn19gp3pzmwi2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanke si at bilen din var feil i reallife... :) disse M,CS merkene dine er jo en smak for seg selv men det ble jo faktisk ganske tøft. Følte meg litt sånn utafor jeg med halvferdig bil der :P

Må si CSL din var strøken og Syvert..... Skulle ikke tru den hadde vært brukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare inndrømme at jeg egentlig aldri har hatt sansen for Z - bilene, men du og bilen din har fått meg på helt andre tanker. Helt nydelig :shock:

Takker mr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var mye pent å se til i dag :) må si Z din var helt som eg hadde trodd utifrå bilder eg har sett. Nydlig bil.

Alltid kult med fine kommentarer når de kommer fra en som har en feilfri CSL :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanke si at bilen din var feil i reallife... :) disse M,CS merkene dine er jo en smak for seg selv men det ble jo faktisk ganske tøft. Følte meg litt sånn utafor jeg med halvferdig bil der :P

Må si CSL din var strøken og Syvert..... Skulle ikke tru den hadde vært brukt ;)

Takk, Sikker å at bilen din blir grom når du er ferdig. Du er flink til å plukke ut de riktige delene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei, lurer litt på om de Performance stolene dine. Hvordan er de å sitte? Gode på lang tur? Btw en über kul Z4! :D

De er faktisk veldig komfortable, de er mykere enn M sport stolene jeg hadde fra før. De er også ganske brede, så skulle ønske de holdt meg litt bedre på plass. Syntes sittestillingen ble litt høyere etter jeg monterte dem i min, men det kan jo være for at dem ikke er ment for Z4 da. Ellers er de jo dødskule å se på, var derfor jeg kjøpte dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...