Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når 3 stk i fjor trodde min E38 er en E39 M5 så må de være meget like.

til og med en her inne som syns min så ut som en M5.

og det er MYE som er likt på begge biler.

syns disse er meget like jeg.

8tl5eugmeys14qwpnd0b.jpg

8ox8zzkiuum0rdqye5ph.jpg

t8g1utqkpp9d49nk8pn6.jpg

lwt94ovu15uzjnwayzdw.jpg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er jo helt vanlig at 5-serie likner på 7-serie og omvendt! La oss gå tilbake til 80 tallet da BMW lanserte E32 i 86, i 88 kom E34 og var utrolig lik E32 både i utseende og interiør. Utrolig mange sliter med å skille disse to fra hverandre, det er som regel til de ser hekken at de ser hvilken som er hvilken.

Se så på E38 som kom i 94, og E39 som kom i 96! Her er ikke likeheten så stor som på E34 og 32, men fortsatt så er de utrolig like og mange tar feil av hva som er hva.

Samme gjelder for Audi, A8 kom i 94, A4 i 95 og den så ut som en krympet A8. Hekken på A8en hadde den sterke aner fra A6 (1995-97) Se på dagens A4 og den nye A8! Se på Audi 100 Avant (1991-94) og 80 Avant(1991-95)! fra B-stolpen og bakover innkludert hekken er de nesten like

Skrevet
Nei, tenkte på de av avdukningen.

med tanke på at den ene har mørkt interiør og den andre lyst, så er det nok ikke bare lyset som gjør at fargen på den første er mørk og den andre er grå :wink:

Ellers så hadde jeg faktisk mulighet for å se denne live på onsdag, men gadd faktisk ikke å gå rundt butikken for å se :o

Kompis regner med å få en 523i som firmabil i løpet av mnd så en liten prøvekjøring av den må det vel være mulig å få til :lol:

Skrevet

Var heldig og fikk sett avdukningen igår. Jeg syns bilen var imponerende rå i real. Dette er BMW på sitt beste og endelig er interiøret tilbake på E39 nivå med førerorientert miljø og HØY finish.

Prislapp på 1.2mill for 530d sier vel sitt om utstyrsnivået som var i denne mørke 530d'n de hadde stilt ut.

Skrevet

Jeg var også heldig å få med meg avdukingen av denne og F10 er helt rå. Linjelekker og frekk. Jeg liker også dragningen mot hai-kjeft som på tidligere modeller (f.eks E24 6 serie). Interiøret var smakfullt og kvaliteten på dette fremstår som førsteklasses. Bare synd skinntrukket dashbord ikke er en option slik det var på X6'en i utstillingslokale. DET hadde satt prikken over i'en. Jeg er spendt på F10 med M-sportspakke og ikke minst til prøvekjøring om en uke/halvannen.. 300 mennesker på 2 biler i går gikk hardt for seg.. :lol::D

Skrevet
Jeg var også heldig å få med meg avdukingen av denne og F10 er helt rå. Linjelekker og frekk. Jeg liker også dragningen mot hai-kjeft som på tidligere modeller (f.eks E24 6 serie). Interiøret var smakfullt og kvaliteten på dette fremstår som førsteklasses. Bare synd skinntrukket dashbord ikke er en option slik det var på X6'en i utstillingslokale. DET hadde satt prikken over i'en. Jeg er spendt på F10 med M-sportspakke og ikke minst til prøvekjøring om en uke/halvannen.. 300 mennesker på 2 biler i går gikk hardt for seg.. :lol::D

var det også prøvekjøring på 5ern? Eller var det kun GT'n? Så det stakk av gårde en GT full av kids når jeg dro..hehe

M5n får vel kanskje fullskinn som option som de alltid har hatt. Det må vel være noe som også skiller 7er fra 5er.:)

Skrevet

Nei, det var ikke prøvekjøring av F10, bare F07 GT desverre, men forståelig ettersom det var en enorm folkemengde.. Sier sitt når jeg måtte parkere helt borte ved innkjøringen til Bilia.. :)

Når man får Z4, X6, X5, 7 serie med skinntrukket dashbord som vanlig option, så burde det absolutt være muligheter for dette på 5 serie også. Hvertfall så gjennomført og luksuriøs som denne nye 5'ern er, så burde det vært en mulighet.. :)

Skrevet

Jeg har bestilt meg en 525da som jeg får i slutten av mai!!!

Safirsort metallic 475

Dakotaskinn Sort LCSW

Comfort pakke ZRS

Brake Energy Regeneration 1CD Standard

Sportsratt i skinn 255

Runflat dekk 258 Standard

Sport-Automat 2TB

Alarm 302

Bortfall av modellbetegnelse 320

Soft-Close-Automatikk 323

Varseltrekant og førstehjelpssett 428 Standard

Aut. avblendbare innv. og utv. speil 430

Sigarettenner og askebeger 441

Komfortseter foran 456

Skipose 464

Gjennomlastingssystem (Del av Comfort) 465

Korsryggstøtte foran 488

Oppvarmbare forseter 494 Standar

Interiørlister i aluminium, Finslipt 4B9

Klimaautomatikk med fire soner (Del av Comfort) 4NB

Atmosfærebelysning 4UR

Lyktespylersystem 502 Standar

Park Distance Control (PDC) (Del av Comfort) 508

Xenon (Del av Comfort) 522

Kupevarmer 536

Navigasjonssystem Professional 609

Head-Up Display 610

Mobiltel.med Bluetoothgrensesnitt 644

HiFi System Professional 677

Underholdningssystem for baksetet 6FG

USB-audio grensesnitt 6FL

Utvidet tilkoblingsmulighet for iPhone og mobiltel med MP3-funksjon 6NF

Traffic Information 6UH

BMW Night Vision med persongjenkjenning 6UK

M Sportsfjæring 704

Individual Solbeskyttende vinduer 761

Individual antrasitt taktrekk 775

cbssa2948uknw2xturzd.jpgw0t53mzhnvov35rhyxck.jpgdd51e0cqg53mt8fiobyl.jpg73uvehk8z5073x5mwbrb.jpg

Skrevet
Ingenn vits å vente på M-sport.. Racing Dynamics har sluppet ett bilde av hvordan deres E60 vil bli seendes ut.. 8)

l4okhpm1nb7cks2pnxx1.jpg

E60? :wink:

For de som her sett i brosjyra så synes jeg bilen er grisetøff med 20¨ og hekkspoiler som på det ene bildet der! :twisted:

Skrevet
Jeg har bestilt meg en 525da som jeg får i slutten av mai!!!

Wow! Så gøy at vi får F10 eiere her på forumet også :D Det er vel litt for tidlig men jeg må få gratuelere deg med en utrolig flott og vellutstyrt bil! Selv så blir min neste bil sannsynligvis en nyere A6, men etter den så sikter jeg meg inn på en F10 tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...