Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Joda joda, absolutt ikke noen pen bil, men forholdsvis ny samt en allright motor og en fin km. stand til rett over 50 000,- er fortsatt svært billig.

Forsikre den som en 316i (gunstig!) og du for garantert tilbake de 50 000,- om den skulle bli totalled.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bil som blir "hatet" av både BMW entusiaster OG vanlig bil intr. som ikke er godkjent ombygget, ikke engang godkjent med 6er (bare det alene lager jo stor krøll med noe så simpelt som EU) har et særdeles innsnevret marked vil nå jeg tro. selv om det er en compact tror jeg ikke den går sykt mye bedre enn en e46 330, når jeg prøve kjørte sistnevnte førstegang ble jeg litt skuffa.

En E30 316 med større motor både er og burde være tungsolgt den også, særlig med en motor den ikke kom orginalt med, da dette også byr på en del problemer. Så synes igrunnen ikke det var verdensbeste sammenligning uavhengig av mitt, og wickys vidt forskjellige forhold til e30

Til sist, kan det nok være at mange tenker litt i de baner jeg tenker. Jeg kunne vært truende til å kjøpe denne jeg, men blant annet siden den har ligget så lenge, så skremmer den nok unna sånn som meg også. kan jo se ut som en aldri blir kvitt den, ikke engang til givekk pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really?

Sier karen med V50?

Bimmers i ett nøtteskall... Forstå nå at jeg skrev ikke at bilen ser ut som en perle, men 231hk på skilt, 2002 modell med forholdvis lav km. stand ikke er noen upris for vel 50 000,-

Billig morro på skilt, men som "diohrvik" sier, kan det by på problemer ved EU-Kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida! Ikke ment for å være gretten!

Men komentaren "grusom" quotet til mitt innlegg ble temmelig stuslig uten noe argument.

Jeg ville absolutt valgt mye annet enn en compact om jeg skulle handlet "ny" bil, men uanset 50K for en liten baneracer med skilt er småpenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel kunne gå an å diskutere "kupp" bilene som blir lagt ut uten at det skal være off topic?..

Ser at den Compactn med 330i motor skal inn til Eu nå.. kanskje ny eier kan få med ny eu-godkjenning?

Jeg syns e46 compact'n er tøff med litt senk og hjul :)

AC_Schnitzer-ACS3_Compact_(E46)_mp134_pic_59408.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...