Peak Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Joda joda, absolutt ikke noen pen bil, men forholdsvis ny samt en allright motor og en fin km. stand til rett over 50 000,- er fortsatt svært billig. Forsikre den som en 316i (gunstig!) og du for garantert tilbake de 50 000,- om den skulle bli totalled. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Må jo være en kurrant pris? Ingen her som kjenner til den? Fin baneracer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Sv90 som bygget den viewtopic.php?f=40&t=200859 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 en bil som blir "hatet" av både BMW entusiaster OG vanlig bil intr. som ikke er godkjent ombygget, ikke engang godkjent med 6er (bare det alene lager jo stor krøll med noe så simpelt som EU) har et særdeles innsnevret marked vil nå jeg tro. selv om det er en compact tror jeg ikke den går sykt mye bedre enn en e46 330, når jeg prøve kjørte sistnevnte førstegang ble jeg litt skuffa. En E30 316 med større motor både er og burde være tungsolgt den også, særlig med en motor den ikke kom orginalt med, da dette også byr på en del problemer. Så synes igrunnen ikke det var verdensbeste sammenligning uavhengig av mitt, og wickys vidt forskjellige forhold til e30 Til sist, kan det nok være at mange tenker litt i de baner jeg tenker. Jeg kunne vært truende til å kjøpe denne jeg, men blant annet siden den har ligget så lenge, så skremmer den nok unna sånn som meg også. kan jo se ut som en aldri blir kvitt den, ikke engang til givekk pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Utrolig at denne Compacten fortsatt er til salgshttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38902929 Grusom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Really? Sier karen med V50? Bimmers i ett nøtteskall... Forstå nå at jeg skrev ikke at bilen ser ut som en perle, men 231hk på skilt, 2002 modell med forholdvis lav km. stand ikke er noen upris for vel 50 000,- Billig morro på skilt, men som "diohrvik" sier, kan det by på problemer ved EU-Kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Ja det sier karen med V50. Compact er og forblir grusom. Har aldri likt de. Hvorfor er du så gretten da? Fått mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Jeg ville faktisk heller hatt V50 enn den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Ville valgt mye annet enn bmw før en compact selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hehe, neida! Ikke ment for å være gretten! Men komentaren "grusom" quotet til mitt innlegg ble temmelig stuslig uten noe argument. Jeg ville absolutt valgt mye annet enn en compact om jeg skulle handlet "ny" bil, men uanset 50K for en liten baneracer med skilt er småpenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Enig der. De kunne jo gjort fronten mer attraktiv da. Vanlig e46 front feks. Ser ut som en mandagsbil.. kunne igrunn tenkt meg motor og gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Hehe, jaa det er en svært sær bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 JoachimK: er forøvrig et riktig kupp unasett, enig i det. Trodde jeg skrev i tulletråden :s Derfor jeg skrev innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Begynner å bli off topic igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Det må vel kunne gå an å diskutere "kupp" bilene som blir lagt ut uten at det skal være off topic?.. Ser at den Compactn med 330i motor skal inn til Eu nå.. kanskje ny eier kan få med ny eu-godkjenning? Jeg syns e46 compact'n er tøff med litt senk og hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå