Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

ahaa...ikke fått det med meg..Anyway...har sendt han mail..Og ordna meg lånepapirer... Så hvem vet... :P

Nice høres ut som du skal handle ? :D

Hehe..han må jo besvare mailen min først...Lå ikkeno tlf nr tilgjengelig i annonsen som jeg så iallefall.. Og kona synes også at den var "passelig for en hip, ung småbarnsfamilie"... Ikke sikker jeg likte den forklaringen menneh... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke....menneh...hvem er han duden?

Det der min gode venn er Helten over alle helter ;)

Hahahahaha genialt :lol:

Syntes den 1 serien var ganske fet og hadde lett kjøpt den hvis jeg skulle hatt en serie for den så jo ganske strøken ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail tilbake fra selger av 1serien:

Hello,

Thank you for the interest in our equipment. We are located in Glasgow,United Kingdom. Our equipment can be tested and verified before being purchased, We offer international warranty for our equipment. We can help you with the transportation. Transportation cost will be calculated depending on the destination country.The price of this machinery is 14,400 EUR. This machinery is in perfect working condition, no mechanical problems. Thank you

Hei,

Takk for interessen i utstyret vårt. Vi holder til i Glasgow, Storbritannia. Vårt utstyr kan testes og verifiseres før de blir kjøpt, Vi tilbyr internasjonal garanti for utstyret vårt. Vi kan hjelpe deg med transport. Transport kostnaden vil bli beregnet avhengig av destinasjonsland.Prisen på dette maskineriet er 14,400 EUR. Dette maskiner er i perfekt stand, ingen mekaniske problemer. Takk

David Stirling

Phone: +44 07031874896

Mobile: +44 07856877979

Fax: +44 01415303594

Email: david_ascommercials@hotmail.com

Website: www.as-commercials.com

Department Address

A Stirling Commercials

7 Belhaven Park,

Muirhead,Glasgow,G699FA

United Kingdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...