Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Bra pris? For en 150 hk? Det er vel der markedet er nå?

En såppas pen bil, 2000 modell og veldig flott interiør, MED BRUKTBILGARANTI til 70 store? Er det for høyt?

Lever du kun av ukepenger fra mamma og pappa eller? 70 lapper i dag er ikke en dritt lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen ! Skulle dog vært facelift. Jeg ELSKER interiøret med den fargekomboen.

+1

Skulle ønske jeg hadde tofarget også!

Jeg kjøpte min 523iat med mye mer utstyr, 99 mod, for snart to år siden for 75. Om jeg lever av flaskepant er et sårt tema, men ikke poenget her. Sikkert en grei pris, men defineres det som kupp?

Billig er den, og er den like bra teknisk og alt det der, så er den vel tilnærmet et kupp. Iallefall for en som vil ha en flott familiebil. Kunne vært litt sprekere motorvalg, men dog..

Ps; ikke meningen å tråkke noen på tærne anngående inntekt, men for meg så virker det som om alle har fancye ingeniør-titteler og liknende for tiden. Er ikke mange som er lavtlønnede lenger. (jeg selv er i den gruppen, så jeg har ikke ræva full med daler..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så jeg klarer meg, men forumets deltagere har inntekter mellom lommepenger hjemmefra til millioner. 70 tusen er en helg i new York for noen, og alle pengene i verden for andre....

Da jeg kjøpte min e34 for 50k(problemfritt bilhold i to år, men neppe kupp) holdt jeg pusten mens jeg overførte i nettbanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...