RobertN Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Da er jeg på vei ned i garasjen for og hive på sommerhjula, sola er faktisk oppe så detta blir bra
Morten1989 Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Noen i trondheimsområdet som har byttet enda? Er usikker på om det er så kaldt om mårningen når jeg skal kjøre til jobb, att det speker på.
Øyvind L. Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Hentet frem M3en på lørdag og fikk satt på de nye hjulene.. Ble veldig fornøyd.. De gammle felgene er til salgs: viewtopic.php?f=18&t=149008
m-alpin Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Hentet frem M3en på lørdag og fikk satt på de nye hjulene.. Ble veldig fornøyd.. De gammle felgene er til salgs: http://www.bmwguiden.no/forum/viewtopic ... 8&t=149008 Se det ja,grattis ble bra Bare å håpe på bedre sesong i år!!
CS Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Fikk på sommerfelgene i dag. Kjøpte de i fjor høst, første gang jeg har de på bilen nå. Synes det ble veldig bra selv 19" m3 csl replika felger.
noekult Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Fikk på sommerfelgene i dag. Kjøpte de i fjor høst, første gang jeg har de på bilen nå. Synes det ble veldig bra selv 19" m3 csl replika felger. Deiiiiiiiilig bil!! Favoritt E46 karrosseriet mitt, helt klart Nærmest perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå