advannor Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Rått! Har du valset noe? Nei, bare liten bredding jobb når hjulbuene ble sveiset på, kappet vekk innerkanten forran og bak når jeg pussa den ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Har noen bilder jeg da Likte bilen veldig godt! Gratulerer med vellfortjent pokal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Fett, bilder liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Grattis med prisen! Det er godt gjort å dra i land beste fitment på et treff som det der! Tok bilder av bilen din jeg, kommer på facebook.com/hmfotografi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Gratulerer med premie på SATB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Jeg knipsa også etpar bilder tøft fitment! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Skjønner godt at du vant prisen, for det der ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 utrolig flott den bilen din s2145 by matshelgsen, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Gratulerer med vel fortjent pris! Kommer noen bilder av bilen din, når de er lastet opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Gratulerer med pokal! Sitter pent den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Her er de jeg knipset av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 wow mye fete bilder , awesome takk for gratulasjoner og skryt pepz sykt morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Velfortjent prisvinner! Sitter utrolig bra på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Sinnsykt grom den at blitt!!!! Å helt klart velfortjent pris!!! Å med tanke på at dette er din første bil er det ennå mer gromt!!! Neeesten like lav som fanqua sin å... Utrolig kult kult å få den så perfekt uten "juks" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Sinnsykt grom den at blitt!!!! Å helt klart velfortjent pris!!! Å med tanke på at dette er din første bil er det ennå mer gromt!!! Neeesten like lav som fanqua sin å... Utrolig kult kult å få den så perfekt uten "juks" haha juks? er sykt gira på bags selv, hadde vert litt mere praktisk og spart en del KM med tanke på omkjøring siden man ikke kommer på ferger etc Digger hjulene dine Advannor! sitter som støpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå