Gå til innhold

noen som skal til Strømstad på skjærtorsdag?

Anbefalte innlegg

Dårlig med liv i halden i år da. Nesten ikke noe folk der i det hele tatt i forhold til hva det pleier... Hadde en morsom tur imellom Halden og sarp med en bimmer gjeng ifra hoksund området da :D

Drammen, hokksund og Nakkerud vel hjemme :-) etter liten pitstopp ;-)

Takk til deg og sjøbuse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg tok båten fra strømstad til sandefjord klokken 13.00 på skjærtorsdag, og måtte også kjøre igjennom strømstad for å komme dit! Jeg har aldri vært så FLAU over å ha norske skilter på bilen min som da! Herregug for en oppførsel på folk!

Stikkord: volvo 240 med revehale i antenna, og store trær på taket, og den værste var en gammel flammelakkert oldsmobile med 3 stk gamle (30-40år) svære bartemenn med ett gult trekant-skilt bak bilen : "BAD SEX" elns #-o

Nei detta skal ikke oppleves ijen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker som en ren redneck/white trash happening med tanke på sydstatsflaggene og kulturen som kommer til uttrykk generelt. Det var sikkert noen fulle bortkommende ungdommer på morrotur der også, men håpløst tragisk allikevel... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det beste innlegget jeg har sett fra deg Fredrik. På tide å bli litt mindre diplomatisk syns jeg! GO. :applause:

Har inntrykk av at sørstatsflagget i mange tilfeller kun er et flagg for frihet opp mot myndigheter her hjemme. Da er det jo selvsagt litt moro å se dobbelmoralen i det. Solgte en Chevy Van for noen år tilbake og da kom det to karer fra langt oppi Guldbrandsdalen med "Norge som 52. stat i USA" slogan og sørstatsflagg på både klær og bil . Tok en lang (og underholdende) diskusjon med dem, og de hadde mye bra og noe mindre bra syn på ting.. "Vakje akktoelt me nåkke kebab på turen heim nei". Jeg fikk også gjennomgå fordi jeg hadde tre E30r på gården :mrgreen: og "Ka for slags bil e det?" . "Soptunne" iflg dem... haha. Jeg kan si jeg ble urokkelig på prisen etter den samtalen.. :lol::lol::lol:

White trash vokser til i Norge like fort som ekstreme muslimer, og jeg liker ingen av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i 2008 bare for å se hva hypen var om... Ikke mye å være stolt av, bare rølp og kids som tror de scorer poeng ved å støye. Og ca ingen pene damer heller :P

Syns svenskene skal sende regninga til Norge. Tenk så jæææævlig forbanna nordmenn hadde blitt om vi fikk en slik svenskeinvasjon hvert år hvor dem bare kom for å forurense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømstad er jo bare kø og bråk. Og svenskene gjør det samme i halden bare på kvelden istede. Men der er det mye bedre. Mye bråk og styr da også. Og mye svenske biler. Men de holder seg stort sett på torget eller på veien frem og tilbake mellom kjøpesenteret på andre siden av byen. Så da kan vi sende regninga til svenskene etter livet i halden da eller? Var også flere svenske poliser enn norske i halden i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med liv i halden i år da. Nesten ikke noe folk der i det hele tatt i forhold til hva det pleier... Hadde en morsom tur imellom Halden og sarp med en bimmer gjeng ifra hoksund området da :D

Godt å høre :) Har det ordnet seg etter den lille hendelsen på e6? Leste noe om 230km på fb, da er det jo ett under at det gikk som det gikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømstad er jo bare kø og bråk. Og svenskene gjør det samme i halden bare på kvelden istede. Men der er det mye bedre. Mye bråk og styr da også. Og mye svenske biler. Men de holder seg stort sett på torget eller på veien frem og tilbake mellom kjøpesenteret på andre siden av byen. Så da kan vi sende regninga til svenskene etter livet i halden da eller? Var også flere svenske poliser enn norske i halden i går kveld.

Vi har jo alle disse svenskene her hele tiden vi vel, spes i fjellheimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :) Har det ordnet seg etter den lille hendelsen på e6? Leste noe om 230km på fb, da er det jo ett under at det gikk som det gikk....

Det var sikkert noen andre. Vi plukke opp en og forsatte turen hjem. Skikkelig møkkavær med skikkelig sørpe føret hjem inatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert noen andre. Vi plukke opp en og forsatte turen hjem. Skikkelig møkkavær med skikkelig sørpe føret hjem inatt.

ok. Ja han Petter sendte meg melding og fortalte om føret i fredrikstad. Lå snø på veien :shock: Godt det var 3-4 pluss og regn her i Sarpsborg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...