Lennyzcoupe Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Instergram bilde av gliset mitt i går. Under en liten lufterunde.
Kjexx Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Var feite de ja! Snakka forresten med en kamerat som har en Mercedes W124 "pullmann" i dag, å det blir mest sannsynlig en liten "shoot" av den i helga om været tillater det! Tror nesten ikke det er tatt annet enn mobilbilder av den enda! [ Bilde ] Er den orginal?
S.Hafsmo Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Instergram bilde av gliset mitt i går. Under en liten lufterunde. [ Bilde ] Helt kjempeflott bil. Legg gjerne ut flere.
APedersen Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Vet ikke om jeg likte denne, men noen har hvertfall slamma en F01 Haha? Feil tråd? Ahhh 95's Vet ikke om så mange har sett denne?
wicky124 Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 hmmm.....e38 iL uten soltak....not bad....not bad at all...
Tzunami Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Goldfish, er det ikke det den heter? har lest litt om den der
Tzunami Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 e90'n fra et par sider tilbake... han har visst prøvd litt av hvert av felger http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=29978
APedersen Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Den der E90'n er helgrom, men fender pulling med balltre Nah
Larsinnj Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Var feite de ja! Snakka forresten med en kamerat som har en Mercedes W124 "pullmann" i dag, å det blir mest sannsynlig en liten "shoot" av den i helga om været tillater det! Tror nesten ikke det er tatt annet enn mobilbilder av den enda! [ Bilde ] Er den orginal? Er vel en Schultz om jeg ikke tar helt feil.
StigJ Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 e90'n fra et par sider tilbake... han har visst prøvd litt av hvert av felger http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=29978 [ Bilde ] Skal ærlig innrømme at den der var bøs. Dekkstrekket er en annen sak da .... Men med de kopperfarga felgene så var den rimelig grom. Og når jeg ser på denne og ser hvor vellykket fronten er så gidder jeg i alle fall ikke bytte frontfanger eller henge på en lippe. Svære hjul og få det senket
Larsinnj Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 I alle dager?? Var litt snålkult! Hvis man kan kalle noe det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå