M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Mye snadder i denne videon fra WUSTE2010! neppe sett lavere enn den røde audien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Vet ikke om dette kvalifiserer, da det ikke er noe "stuk" på bilen i forhold til en del andre gromme biler her - men er sikker på å ikke få protester fordiom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Synes den passer inn veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Kjeven låste seg i en åpen posisjon etter å ha sett det bildet For fyfaen så lekker den der er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Det er sjeldent eg stoppar å bla for italienske bilar på nett da eg har sett alle hundre tusen gangar før men den der var rett og slett heilt utrulig RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 For de som liker VAG er dette en video som absolutt må ses. Egentlig uansett.. Mye fete biler og bra video. Vimeo - VAG EVENT 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Må prøve å lage en tilsvarende video fra vårmønstringen til bmwccn. Mye bra redigerte videoer fra VAG / Stance-gutta i statene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Det er sjeldent eg stoppar å bla for italienske bilar på nett da eg har sett alle hundre tusen gangar før men den der var rett og slett heilt utrulig RÅ Bortsett fra den noe malplasserte ostehøvelen bak, sier jeg meg enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Må jo få no mer E30 her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Det er sjeldent eg stoppar å bla for italienske bilar på nett da eg har sett alle hundre tusen gangar før men den der var rett og slett heilt utrulig RÅ Bortsett fra den noe malplasserte ostehøvelen bak, sier jeg meg enig. Original, dette er en Challenge bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Det er sjeldent eg stoppar å bla for italienske bilar på nett da eg har sett alle hundre tusen gangar før men den der var rett og slett heilt utrulig RÅ Bortsett fra den noe malplasserte ostehøvelen bak, sier jeg meg enig. Original, dette er en Challenge bil. Allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Den nederste M3`n var bare helt konge! Flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Faen den ferrarien var feit!! vingen var kledelig også selvom jeg ikke er ferrarifan, var det der et smykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Den nederste M3`n var bare helt konge! Flere bilder av den? Vidar Jødahl sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå