APedersen Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Dem kler faktisk E36 godt, men liker ikke merce felger egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Amg felger på e36 er driit rått! Bare se Mike burroughs sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Burde jo tatt seg bry med å bytte ut stjerna med Bmw emblem.. for litt mer helhet. Min mening da, felgene var greie de altså.. Men merce stjerna ødela stilen over bilen å minnet meg eller om en Parodi bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Mange som synes det er tøft med andre merker på felgene... spesielt innen audi/volkswagen, siden de har samme boltsirkel som bentley, mercedes osv (vag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 WOW! noe link til arrangemange? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Jeg fant bare dette ene bildet på StanceWorks FB side! Vil gjerne ha high res bilde selv, eller vite arrangementet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Merce felger på BMW ? -.- Amg felger ja.. :/ Hvorfor :/ ? Var jo skamfett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Drit fett med de felgene synes nå jeg og Noekult: Si ifra om du får tak i high res bildet! noe mer godis *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Über fet Lastebil i bakgrunnen! Helsikken da... Sån vil eg ha som trekkbil til campingvogn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Mike burroughs e36 med AC felgene var 10000ganger råere! Merce felgene ser jo ut som parabol tallerker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Mike burroughs e36 med AC felgene var 10000ganger råere! Merce felgene ser jo ut som parabol tallerker... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Konge amriss!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 106 prosjekt fra Stanceworks, ganske vilt og norsk er det også. http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=21234 ORANSJE BLINKERS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Denna var bare nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå