523i powerman. Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Tar en råkjangs på å legge ut to bilder av kjærra mi Har fått god respons på StanceWorks, så noe må jo være rett Skal space og få på en frontleppe før jeg sier meg fornøyd. grom rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Bildetråd folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Jævlig kul den rustne haugen av det som er igjen av ei bobble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Hva slags felger er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 der var mye luftkjølt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Alfa Romeo GTV6 2,5 og 3,0 er seriøst kule biler. Bra ytelser selv idag og designet er i en klasse for seg. Det er utrolig at dette designet stammer fra 1974 med Alfetta GT og stadig ikke virker direkte gammeldags. Sjekk de bakre sidevinduene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Lyden i disse V6`erne er også så vakre at man får tårer i øynene når de klatrer mot sperren fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Lyden i disse V6`erne er også så vakre at man får tårer i øynene når de klatrer mot sperren fredrik Jepp... jeg vet alt om dette fordi jeg med åpent vindu i min 944 kappkjørte mot en GTV6 2,5 ut av det tidligere betalingsanlegget på E18 i Drammen (retning Liertunnelen)... og mistet lappen 4-5 minutter senere. En temmelig bittersøt erfaring, men lyden fra Alfa´n var fantastisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 hahaha.. sånt skjer enhver med gasolina i blodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Har hatt lyst på en GTV6 en god stund! Den dagen jeg har stor garasje og råd til sommerbil så må jeg nesten ha meg en sånn! 4-rotors wankel har en kriminelt deilig lyd! Drømmebil (RUF RT12) : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 hahaha.. sånt skjer enhver med gasolina i blodet. Hmmm... ja... rundt 13 år senere gikk det nesten galt igjen da jeg skulle kappkjøre mot en Alfa Romeo 156 2,5 med min E36 323i. Det gikk imidlertid bra. Jeg mistet ikke lappen, men fikk en bot på 1800 kroner... og Alfa´n vant. Jeg har, som du sikkert forstår, et litt sært forhold til Alfa Romeo. Fine biler though... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Hmmm... ja... rundt 13 år senere gikk det nesten galt igjen da jeg skulle kappkjøre mot en Alfa Romeo 156 2,5 med min E36 323i. Det gikk imidlertid bra. Jeg mistet ikke lappen, men fikk en bot på 1800 kroner... og Alfa´n vant. Jeg har, som du sikkert forstår, et litt sært forhold til Alfa Romeo. Fine biler though... Høres ut som du bør slutte å yppe med Alfaer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Hmmm... ja... rundt 13 år senere gikk det nesten galt igjen da jeg skulle kappkjøre mot en Alfa Romeo 156 2,5 med min E36 323i. Det gikk imidlertid bra. Jeg mistet ikke lappen, men fikk en bot på 1800 kroner... og Alfa´n vant. Jeg har, som du sikkert forstår, et litt sært forhold til Alfa Romeo. Fine biler though... Høres ut som du bør slutte å yppe med Alfaer. Hehehe... du sier noe. Nå har jeg kastet meg over Audi´er istedenfor og det går betydelig bedre... viewtopic.php?f=9&t=183385&p=2182158&hilit=strand%2A#p2182158 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Bildetråd folkens! Perfeksjonisme! Det er sånn en E46 og E38 SKAL se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Når vi først er inne på Alfa: Og hva med et bilde av denne Porsche-Mersja det var så mye snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå