Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Alfa Romeo GTV6 2,5 og 3,0 er seriøst kule biler. Bra ytelser selv idag og designet er i en klasse for seg. Det er utrolig at dette designet stammer fra 1974 med Alfetta GT og stadig ikke virker direkte gammeldags. Sjekk de bakre sidevinduene... 8)

Alfa%20GTV%206%202.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden i disse V6`erne er også så vakre at man får tårer i øynene når de klatrer mot sperren fredrik 8)

Jepp... jeg vet alt om dette fordi jeg med åpent vindu i min 944 kappkjørte mot en GTV6 2,5 ut av det tidligere betalingsanlegget på E18 i Drammen (retning Liertunnelen)... og mistet lappen 4-5 minutter senere. En temmelig bittersøt erfaring, men lyden fra Alfa´n var fantastisk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.. sånt skjer enhver med gasolina i blodet.

Hmmm... ja... rundt 13 år senere gikk det nesten galt igjen da jeg skulle kappkjøre mot en Alfa Romeo 156 2,5 med min E36 323i. Det gikk imidlertid bra. Jeg mistet ikke lappen, men fikk en bot på 1800 kroner... og Alfa´n vant. Jeg har, som du sikkert forstår, et litt sært forhold til Alfa Romeo. Fine biler though... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... ja... rundt 13 år senere gikk det nesten galt igjen da jeg skulle kappkjøre mot en Alfa Romeo 156 2,5 med min E36 323i. Det gikk imidlertid bra. Jeg mistet ikke lappen, men fikk en bot på 1800 kroner... og Alfa´n vant. Jeg har, som du sikkert forstår, et litt sært forhold til Alfa Romeo. Fine biler though... :roll:

Høres ut som du bør slutte å yppe med Alfaer. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du bør slutte å yppe med Alfaer. :lol:

Hehehe... du sier noe. Nå har jeg kastet meg over Audi´er istedenfor og det går betydelig bedre... :lol:

viewtopic.php?f=9&t=183385&p=2182158&hilit=strand%2A#p2182158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...