Fredrik Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 ":j280yhh2]Ikke snakk om!Den definitive drømmebilen nå om dagen: http://www.youtube.com/watch?v=kcCNzbtManQ 458 Spider. Si hva dere vil, men en bil som klarer å få frem en tåre hos testeren, selv om det er ei dame*, er helt klart en bil en bør eie * Ikke hvilken som helst dame. Hun har kjørt EN DEL gromme biler oppigjennom. Bare hør lyden på den bilen... Grøssninger! Jeg liker Victoria aka "Vicki". Hun kan kjøre bil og som du er inne på er det kult at hun ikke er mer blasert, etter alle disse årene med fete biler, enn at hun har bevart den genuine interessen for hva en skikkelig inspirerende bil står for. Hun viser tydelig at hun trives bak rattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 den ser lav ut fordi hun derre dama står og lener seg på bakluka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Tror jeg må trøkke meg gjennom hele tråden en dag. Sykt mye kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Starter dagen med litt snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Litt matt svarte skjønnheter! Har fått med meg at det er mange som ikke liker matt svart her inne, så dere dette gjelder, får bare ignorere disse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 E38'n der^ er passe grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 ^ En av de fineste E36 jeg har sett. Og den E38'en er vel Rusty før den ble taksenket og fikk haikjeft, tror jeg da. Kult med matchende felger på hengeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 E38en? Rusty er en E28, så det kan det umulig være den E38en før den fikk taksenk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Høyden på bilen til våren, tenkte den paste inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 E38en? Rusty er en E28, så det kan det umulig være den E38en før den fikk taksenk? My bad. Men er fremdeles sikker på at det er Rusty, fant nemlig dette bildet her: Er vist E28 ja, men det er vel fremdeles Rusty på et tidlig stadium om jeg ikke tar helt feil. Ett til. "And now to something completely different"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Er nok Rusty det der ja Skal tro om han var inspirasjon til høyden på TaueBill som han så fint heter i Biler-filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Riktig som dere antyder.. Det er Rusty sånn det sånn ut halveis inn sitt liv som ratlook/stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 http://vimeo.com/9245342 Likte best Rusty på denne tida jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 det stemmer det at rust står sammen med den e38`n oppi her hvis det er det du skal frem til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Detta er for mannfolk med møkk i nesa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå