Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke dekkstrekk (tyskerstuk). Dustekonsept i likhet med ratlook... [-X

For en stjernekommentar av rang!

Dette er faktisk en tråd som KUN omhandler nettopp tyskerstuk og denslags.

Selv finner jeg masse tråder av lik kaliber som du beskriver (dustekonsept), men jeg skriver da for fanden "Dette liker jeg ikke" i de trådene jeg ikke liker.

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke dekkstrekk (tyskerstuk). Dustekonsept i likhet med ratlook... [-X

For en stjernekommentar av rang!

Dette er faktisk en tråd som KUN omhandler nettopp tyskerstuk og denslags.

Selv finner jeg masse tråder av lik kaliber som du beskriver (dustekonsept), men jeg skriver da for fanden "Dette liker jeg ikke" i de trådene jeg ikke liker.

Skjerp deg.

Mitt innlegg var egentlig kun ment som en slags støtte til Ole´s kommentar om at han synes at den viste E30 M3´en var fin uten dekkstrekk... som om det skulle være spesielt eller unikt. E30 M3 er en seriøs kjøremaskin og det finnes ikke mange tekniske årsaker til at f.eks dekkstrekk skulle forbedre kjøreegenskapene. Ergo snakker vi kun om visuelle detaljer, i likhet med ratlook, som ikke er forankret i tekniske eller kjøredynamiske forbedringer. Jeg har begrenset respekt for slikt, men OK... hver sin smak.

En annen sak også når jeg først kommenterer ditt svar. Jeg har i likhet med deg kun gitt et uttrykk for min mening. Jeg har ikke hengt ut bestemte biler, innlegg og/eller personer. Jeg har sogar selv postet bilder i tråden som tilfredstiller "stanceworks", men jeg har samtidig også gjort det klart hva som er min personlige smak/mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...