M|Fjeld Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Hele artikkelen Haha, tror det er første e30'n jeg har sett uten dekkstrekk Dekkstrekk er heretter ukult på e30! Basta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Basta skivebom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Eg synst faktisk det var kult uten dekkstrekk også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Jeg liker ikke dekkstrekk (tyskerstuk). Dustekonsept i likhet med ratlook... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Jeg liker ikke dekkstrekk (tyskerstuk). Dustekonsept i likhet med ratlook... Hehe, dekkstrekk er fett som faen det Men dumskap vist man har felger som er verdt ein del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 APedersen: e30 m3 RC-bil eller modellbil? Gjerne flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Er RC ja, finner ikke flere bilder, legger ut om jeg finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Jeg liker ikke dekkstrekk (tyskerstuk). Dustekonsept i likhet med ratlook... For en stjernekommentar av rang! Dette er faktisk en tråd som KUN omhandler nettopp tyskerstuk og denslags. Selv finner jeg masse tråder av lik kaliber som du beskriver (dustekonsept), men jeg skriver da for fanden "Dette liker jeg ikke" i de trådene jeg ikke liker. Skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Basta skivebom! Smaken er som baken, delt i to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Jeg liker ikke dekkstrekk (tyskerstuk). Dustekonsept i likhet med ratlook... For en stjernekommentar av rang! Dette er faktisk en tråd som KUN omhandler nettopp tyskerstuk og denslags. Selv finner jeg masse tråder av lik kaliber som du beskriver (dustekonsept), men jeg skriver da for fanden "Dette liker jeg ikke" i de trådene jeg ikke liker. Skjerp deg. Mitt innlegg var egentlig kun ment som en slags støtte til Ole´s kommentar om at han synes at den viste E30 M3´en var fin uten dekkstrekk... som om det skulle være spesielt eller unikt. E30 M3 er en seriøs kjøremaskin og det finnes ikke mange tekniske årsaker til at f.eks dekkstrekk skulle forbedre kjøreegenskapene. Ergo snakker vi kun om visuelle detaljer, i likhet med ratlook, som ikke er forankret i tekniske eller kjøredynamiske forbedringer. Jeg har begrenset respekt for slikt, men OK... hver sin smak. En annen sak også når jeg først kommenterer ditt svar. Jeg har i likhet med deg kun gitt et uttrykk for min mening. Jeg har ikke hengt ut bestemte biler, innlegg og/eller personer. Jeg har sogar selv postet bilder i tråden som tilfredstiller "stanceworks", men jeg har samtidig også gjort det klart hva som er min personlige smak/mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Helt enig i det fredrik skriver. Tyskerstuk og Ratlook ser tilbakestående ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Det der kan folk diskutere i evig tid, virker ikke som at dere skjønner at folk har forskjellige meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SindreR Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Fantastisk tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå