Erebus Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 De fleste normalt oppegående mennesker - både kvinner og menn - synes en sånn bil er harry og vil aldri bli sett i en. På samme måte som jeg respekterer at enkelte synes det er kult, må man respektere det faktum at mange synes dette ser lobotomert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Fantastisk tråd! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Det der kan folk diskutere i evig tid, virker ikke som at dere skjønner at folk har forskjellige meninger Joda... jeg skriver dette helt tydelig i mitt svar til Haavard. Stanceworks behøver ikke nødvendigvis inkludere tyskerstuk og/eller ratlook. Ergo kan man like biler i denne tråden selv om man ikke har sansen for substilartene tyskerstuk og/eller ratlook. Selvfølgelig liker jeg lave biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Dette er enkelt og greit en bildetråd med bilder av alle mulige modifiserte biler og selvfølgelig er det ikke alle som liker alt, og slik diskutering hører hjemme i tulletråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lav oppløsning da........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Dette er enkelt og greit en bildetråd med bilder av alle mulige modifiserte biler og selvfølgelig er det ikke alle som liker alt, og slik diskutering hører hjemme i tulletråden. "Low is a lifestyle"... altså ikke nødvendigvis dekkstrekk og/eller ratlook. Jeg ser selvfølgelig poenget med dekkstrekk hvis man skal ha bilen virkelig lav, men det blir for lavt etter min mening. Bilene skal kunne kjøres også. Uansett... jeg respekterer ønsket om mest mulig bilder i tråden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Åh, denne hadde sett så rå ut kjøre rundt IRL...! Elsker den slanke sideprofilen på 90-tallets sportsbiler (denne er vel mer GT, men likevel). Vanlig 8-serie er jo grisetøff ut, denne må sprenge BMW-skalaen MYE bra her som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Dette er enkelt og greit en bildetråd med bilder av alle mulige modifiserte biler og selvfølgelig er det ikke alle som liker alt, og slik diskutering hører hjemme i tulletråden. "Low is a lifestyle"... altså ikke nødvendigvis dekkstrekk og/eller ratlook. Jeg ser selvfølgelig poenget med dekkstrekk hvis man skal ha bilen virkelig lav, men det blir for lavt etter min mening. Bilene skal kunne kjøres også. Uansett... jeg respekterer ønsket om mest mulig bilder i tråden.... Nokk no!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 +1 drit i og ødelegg tråden med unødvendig diskusjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Jeg beklager at jeg satte igang kveruleringsmaskineriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Hva er egentlig poenget med at det alltid er et par stykker som må komme med kommentarer til diskusjonen etter at diskusjonen egentlig er over? Jeg har faktisk sagt meg enig i at tråden først og fremst handler om bilder. Så derfor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Godt mulig det er reposts her. det har jeg ikke kontroll på lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå