MonsterM3 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Huh? Var den der Ultimadingsen diesel eller noe? Såklart ikke. Filmen er fra aller første prøveturen, at de kjører på med mye bensin ser jeg på som veldig sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 GROMT!! haha, for en tulling i bilen som kjørte fordi i filmklippet xD Han kompisen'a? Har ni brottom eller din lilla fitta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Huh? Var den der Ultimadingsen diesel eller noe? Såklart ikke. Filmen er fra aller første prøveturen, at de kjører på med mye bensin ser jeg på som veldig sannsynlig Hehe. Tenkte mer på svartrøyken. Blir det "dieselrøyk" med masse benson som skal forbrennes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Tenkte det først jeg også, men sikkert siden den er helt ny og ikke "innkjørt" enda eller noe :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Huh? Var den der Ultimadingsen diesel eller noe? Såklart ikke. Filmen er fra aller første prøveturen, at de kjører på med mye bensin ser jeg på som veldig sannsynlig Hehe. Tenkte mer på svartrøyken. Blir det "dieselrøyk" med masse benson som skal forbrennes? Svartrøyk kan komme av 'rikt' map ja. Bedre med litt for mye bensin enn for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 OK. Da lærte jeg noe nytt i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 "PPF E30" på side 306 så da meget kjent ut Heheh, ekstremt grom bil, og litt kult at det var StanceNation som la det ut da Og FYYFAEN for en sinnsyk bil den der var!!! Må være noe av det råeste jeg har sett og hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 en kompis av meg har byggen en meget oppegående bil! sånn så den ut før start etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Den hvite 750 F01'en var sykt stillig. På flickr.com fant jeg 25 bilder av den. Her er noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Grei nok bil, men de hjulene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DandaMan Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 en kompis av meg har byggen en meget oppegående bil!sånn så den ut før start etter Ikke meningen å være frekk, men jeg synes den så bedre ut før! På "før-bildet" var den helt riktig etter min mening; svart, shadowline og ikke minst BBS RS! Men smaken er som baken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Forsåvidt enig, skulle bare lagt den ned på bakken. Men forall del, rå bane bil om det er det! Hva motor står det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Ikke meningen å være frekk, men jeg synes den så bedre ut før! På "før-bildet" var den helt riktig etter min mening; svart, shadowline og ikke minst BBS RS! Men smaken er som baken.... Må faktisk si meg enig der. Men vi kan ikke alle være medlem av "Originalpolizei". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå