fizn Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Overkill, den E46 M3en... Syns den var overkill selv, men av en ellerannen grunn likte jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Noe mer informasjon om denne? tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 http://images.bimmers.no/files/nrwnsttlva9fu214tkix.jpg nydelig bil! noen som vet hva felgene heter? Står lengre bak i tråden, laangt bak! Husker jeg spørte engang om samme felgene, men husker desverre ikke i farten... vossen vvs-cv3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Tok rett og slett av coilovers for å få slammet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 den blir lavere i ræva da, jeg har testa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 den blir lavere i ræva da, jeg har testa Å ha den så lav på revva så du har på prosjekte ditt ser desverre ikkje ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 nei, men som du sikkert leste var det fordi vi kun skulle se den er da ikke sånn nå hvis du har sett etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Denne er så fin at en nesten kan tilgi at den drar på feil hjul... Sjekk interiøret i denne her f.eks: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31810163 Alfa kan det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Enig! 159 sedan med litt senk og store originale felger er det fineste med fire dører etter min mening... Husker da den kom ut, stod en fra Sveits utafor med eksosrør på hver siden, i sort farge med beige interiør, 19", senk osv. Nydeligste kjerra ever... Å eie en Alfa Romeo står på "må ha" lista mi. Heldigvis drømmer jeg om en ganske standard Alfa, så de dupper vel under 100.000 kr. til jeg evt. får råd til en! Helt nydelig designføring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Fniss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Husker du hvilken side dette kommer fra? Var ett eller annet rikingforum tror jeg, med en egen tråd med bilder av garasjene til folk! Satt å sikla en del innpå der før, men nå har jeg ny pc og har mista bokmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Desverre.. Henta fra random side med bildesamling.., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå