wicky124 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Synes rødfargen på audien er ganske freesh... og røde bimmere er vel ganske sjeldent... folk tør ikke satse på rød bil når de kan safe med sort eller sølv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Prøvde å få en kollega til å kjøpe rød bil nå. Var ikke snakk om! Skulle ha sølvgrå. Håpløst... "Rød = Leppestift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Enig i at rød bmw er konge! Og det er jo egentlig bare bra at det er få som tørr å gå for det... Hvis ikke hadde jo det vært like vanlig som alt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Sølvgrå må være noe av det tristeste man kan velge. ALLE har jo dette. Typisk fantasiløse nordmenn som på død og liv skal følge resten av saueflokken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Mulig lagt ut før men.. Enig at rød er en sjelden men lekker farge på BMW, og at Ola normann velger svart/sølv er tragisk men gjør det jo lettere å være litt tøff på fargevalget;) jeg skal definitivt ha en rød e39 tds med m-fangere, senk og svarte detaljer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 rød er rå farge! Men MÅ ha metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Sølvgrå må være noe av det tristeste man kan velge. ALLE har jo dette. Typisk fantasiløse nordmenn som på død og liv skal følge resten av saueflokken. Nordmenn har vesentlig mer fantasi når det gjelder farger enn de fleste andre. Dette gjelder ikke bare biler, men også klær og innredning/møbler. Spesielt her i Danmark og i Tyskland skal det godt gjøres å se en mann over 25 med andre farger på klærne enn sort og hvitt (til nød grått). Bilen er alltid sort eller sølvfarget. Boooooring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Jeg skal definitivt ha en rød e39 tds med m-fangere, senk og svarte detaljer!! Kjør på!! E91 til ThomasE91 er jo et perfekt eksempel på et helt rått eksemplar av en rød BMW viewtopic.php?f=6&t=180316&start=225 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Ja vet, har sett mye på den, den er lekker den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 rød er rå farge! Men MÅ ha metallic Nei. Må absolutt IKKE ha metallic. (Om vi ikke snakker Candy Rød på showbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 kan fint ha gloss rød... som audien jeg putrer rundt i... Men på en annen side... røde toyota carinaer som har blitt rosa er ikkeno pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Litt diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Sølvgrå må være noe av det tristeste man kan velge. ALLE har jo dette. Typisk fantasiløse nordmenn som på død og liv skal følge resten av saueflokken. " Jeg valgte grå farge for da slipper jeg å vaske den så often siden det ikke er så lett å se dritten..." Leieste kommentaren jeg hører, gjerne om en nyinnkjøpt toyota avensis eller annet kjønnsløst kjøretøy.... Rød BMW FTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Men det er et faktum at sølvfarget, grå og hvit lakk skjuler riper godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå