|Ole| Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Hva googlet du? Må nesten se mer jeg og! Søk Ruud Racing bmw...
|Ole| Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Over til BMW igjen, denne gangen E34: Også ein insane E28: Den vinga var overkill men pytt pytt http://speedhunters.com/archive/2010/03 ... ecial.aspx
ZhilleN Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Den e28'n var rågrom!! Fjerna vingen så hadde den vært perfekt!
Bangy Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Har ikke fulgt med i denne tråden på en stund, så hvis denne er repost gi meg en beskjed sånn at eg kan ta bildene vekk igjen Noe så brutalt skal man lete lenge etter! Rotiform felgene var helt syke på bilen
[space] Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 HVORFOR må de være 700.000 dyrere i Norge enn i Sverige?! Er jo den perfekte familiebørsa! En slik en hadde nok fått plass i drømmegarasjen, Sånn motsatt av hva jeg på generelt grunnlag alltid mener om amerikanske biler: Når kom det noe fra europa som ser SÅ fett ut i den prisklassen denne bilen egentlig opererer? (Altså før norske avgifter)
FTE Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Alle kan ikke like de samme bilene. Noen liker amerikanske biler, andre hater dem. Noen liker kun BMW. Så lenge de er gromme å se til, kan alle legge ut de bilene de føler for, uten at de skal behøve å unnskylde seg. Refererer spesielt til postene litt lengre opp her. Post bilder, og ikke rakk ned på andre fordi de ikke liker det DU liker
wicky124 Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 ":l1bnvbzw] HVORFOR må de være 700.000 dyrere i Norge enn i Sverige?! Er jo den perfekte familiebørsa! mamma pappa foran med to småbarn bak...enig... Familycar.... er faktisk overraskende ok plass bak i bagasjen også...
[space] Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Ja, bagasjeplassen overrasker meg alltid på amerikanske biler. Som f.eks. NY drosjene. Fikk all bagasjen til 4 voksne for over en uke lett inn i bak. edit: La til noe i den forrige posten... Og ikke bare det. Så en reklame for en av disse bilene på tv mens jeg var der borte. Reklamen gikk vel hovedsaklig ut på "MORE POWER" og avsluttet med at bilen sto og burna Deilig i forhold til de norske reklamene, som er mer i retning av "Ny og ENDA KJIPERE motor, slik at du kan kjøre en bil som SER tøff ut, men går som ei bøtte møkk, slik at du ikke blir flådd av staten"
Tzunami Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Noen som har mer info om den? lurer på om jeg kanskje har sett en tråd om bilen tidligere her på forumet?
Northy Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Den røde e39'n er eravne sin gamle. edit: viewtopic.php?f=6&t=139575
Tzunami Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Visste det var noe kjent med den:p den er clean og lekker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå