Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte her forstår ikke at racestuk også er tøft. Trenger ikke være blankpolert og skrape ramme for at det skal være kult/tøft/fint. ;) Og så er det jo forfriskende å se noen som har noe annet enn vanlig M3-bredding.

Skrevet
Synes det er tøffere med biler som er bygget for funksjon, enn omvendt. ;)

Men den er forsatt stygg. Tror ikke det er noen som er uenige i at den virker til det den skal brukes til.

Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men tenkte på han her da jeg så bildet av den E30 driftetingen....

bbbbbbbbee.png

Skrevet

Men den er forsatt stygg. Tror ikke det er noen som er uenige i at den virker til det den skal brukes til.

Den er ikke vakker som en jomfru i solnedgangen om det er det du vil frem til, men tøff er den. ;)

Skrevet

HEEI... det er ikke lov og legge ut bilde av meg her på nettet :D er jeg som driver med jekken på det nederste bilde der..

men den bilen er godt bygget og flyter utrolig bra på banen og er lagd for og brukes, og vi som bygde skjermene likte det heller ikke, men det ble gjort uka før gatebil i sept så det ble som det ble :) bilen er nå solgt og i et nytt eie, og Joacim har kjøpt seg ny E30 med 500-600 hester som blir helgrom! :)

Skrevet
Enkelte her forstår ikke at racestuk også er tøft. Trenger ikke være blankpolert og skrape ramme for at det skal være kult/tøft/fint. ;) Og så er det jo forfriskende å se noen som har noe annet enn vanlig M3-bredding.

takk, deilig og høre noe annet enn alt det vanelige :) m3 breddinga går opp og opp igjen, litt kjedelig egentlig.. :)

Skrevet
HEEI... det er ikke lov og legge ut bilde av meg her på nettet :D er jeg som driver med jekken på det nederste bilde der..

men den bilen er godt bygget og flyter utrolig bra på banen og er lagd for og brukes, og vi som bygde skjermene likte det heller ikke, men det ble gjort uka før gatebil i sept så det ble som det ble :) bilen er nå solgt og i et nytt eie, og Joacim har kjøpt seg ny E30 med 500-600 hester som blir helgrom! :)

I mine øyne så fungerer den breddingen veldig bra på den bilen. Det bygger videre på hele det funksjon før form-temaet som preger bilen. For ikke å snakke om at den ser direkte mannevond ut sett rett forfra. :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...