Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg personlig føler at andelen "bilinteresserte" har blitt ekstremt mye lavere siste årene, mens andelen "partyinteresserte" har økt betraktelig...

WORD!!

Skrevet
Gatebil er morro. banekjøringa er jo grunnet for at jeg drar ditt. Partycampen, dropper jeg gjerne. tar nok turen nedom å titter når vi tar en rusletur, men ruller ikke i søla !

er jo mye morro å se denne helgen! for dem som ikke liker Gatebil, så skal jeg ikke terge dem. alle har sin smak! å godt er det, hvis ikke ville det blitt mye av det samme her i verden ;)

2LyiiQ-cIVrpFLwFifPfYgLwfIT-SlAPTakHHz1Dn6hQ.jpg

]

Er storfan av Fredric Assbø.. men har altid irriter meg over at han ikke klar å skru sammen karoseridelan på bilen sin [-X lykta, bakluka å frontfangera flyg i alle retninga #-o

Skrevet
Gatebil er morro. banekjøringa er jo grunnet for at jeg drar ditt. Partycampen, dropper jeg gjerne. tar nok turen nedom å titter når vi tar en rusletur, men ruller ikke i søla !

er jo mye morro å se denne helgen! for dem som ikke liker Gatebil, så skal jeg ikke terge dem. alle har sin smak! å godt er det, hvis ikke ville det blitt mye av det samme her i verden ;)

2LyiiQ-cIVFifPfYgLwfIT-SlAPTakHHz1Dn6hQ.jpg

]

Er storfan av Fredric Assbø.. men har altid irriter meg over at han ikke klar å skru sammen karoseridelan på bilen sin [-X lykta, bakluka å frontfangera flyg i alle retninga #-o

Vist du er storfan av han så veit jo du like godt som oss andre att han kjøre så styling spruta, da er det vel ikkje mykje vits å feste det med 10 bolta heller...

Skrevet

2LyiiQ-cIVFifPfYgLwfIT-SlAPTakHHz1Dn6hQ.jpg

]

Vist du er storfan av han så veit jo du like godt som oss andre att han kjøre så styling spruta, da er det vel ikkje mykje vits å feste det med 10 bolta heller...

Mein nu der e verd å ta tida å monter ting så det hold sammen.. å når ble det om å mist mest dela av bilan sine i drifting?

Skrevet

Grunnen til at Aasbø sin bil ser så merkelig ut er vel rett og slett det at spesielt fronten blir misformet når han drifter på grunn av lufttrykket eller noe sånt, er jo ikke akkurat solid metall den fronten der. Så vidt jeg vet ser den da ganske så fin ut stillestående. Joda, han kunne sikkert festet den bedre, men det har sikkert noe med at ting skal kunne taes av og evt. skiftes fort om noe går galt og det må fikses før neste heat..

Skrevet

Er jo typisk å bruk strips, slik at minst mulig knuser, men blir revet av om det skjer noe. Videre blir det jo ikke 100%, men er jo det som er sjarmen med driftebiler. De blir - og skal brukes:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...