-Erik- Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Sykt digg de bak felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ja, konkave 5-spoke er aldri feil ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Tør jeg spørre hvor man får leid slike biler i utlandet (USA?)? Er veldig interessert i en slik ferie De fleste plasser egentlig. Jeg skulle til Florida, så jeg googlet bare "dream car rental florida". Hertz og de andre store har Corvette feks, men da må man være 25 og de er relativt dyre. Jeg og min bror brukte Xotic Dream Cars, og vil absolutt anbefale de om du skal i området der. De leverte bilen i Orlando og hentet den der (de holdt egentlig til i Palm Beach). Totalprisen var 2000$ for en uke med levering og to sjåfører. Absolutt verdt det om du vil ha en uforglemmelig ferie! Om du lurer på mer kan vi ta det på PM så vi ikke ødelegger tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Fant to til lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Latterlig gode bilder med bra setting. HRE felger! OOH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Alt er så mye penere i Usa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Alt er så mye penere i Usa... Ja, spesielt US-fangerne og de nedplomberte motorene på eldre BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Alt er så mye penere i Usa... selvsagt, bare se på gamle muskelbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Mente seff "Looken" av alt i usa...sommerbilder /rolling shots i usa ser unektelig MYE fetere ut enn norsk version...Alt er så rent der...rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Sykt digg de bak felgene Nydelig vogn E92 kledde rødfargen godt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Jo den var fin den der, spesielt synes jeg bakfelgen var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 M5 V10 ja S85 er betegnelsen.. Er nok en M6 V10 som står i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Prikk lik motor og girkasse som sitter i både M5 og M6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Prikk lik motor og girkasse som sitter i både M5 og M6 Ah, så på prosjekte av den så sto det M6 V10. Men så visste ikke jeg dem hadde prikk lik motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå