Kvasi Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Ble lakkert for etpar år siden, og i år. Blank og fin for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Det er klart Nå får jeg sikkert kjeft fordi det ikke er stance, men synes denne var drittøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Den der "hot rod" ford så rett å slett teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Det er klart Nå får jeg sikkert kjeft fordi det ikke er stance, men synes denne var drittøff! [ Bilde ] [ Bilde ] som tidligere Jeep eier, så digga jeg den! jeg SKAL ha en wrangler en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Det er klart Nå får jeg sikkert kjeft fordi det ikke er stance, men synes denne var drittøff! [ Bilde ] [ Bilde ] Husk at stance ikke betyr senk, men "attitude"... og den jeepen hadde masse attitude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Stance: to refer to a physical standing posture Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 http://www.stanceworks.com/2013/02/rodn ... benz-190e/ RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 I mine øyne er 190e noe av det tristeste Mercedes har laget Men hver sin smak naturligvis.. Følger opp med en riktig W220 (vet ikke motor osv): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 En skikkelig grom Datsun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Nå som jeg har kjøpt meg z4 kan jeg jo legge ut noen bilder av en bil som inspirerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå