ZhilleN Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Ford RS500, faktisk overaskende kul! Produsert 500stk av disse, og alle er allerede solgt. Og i følge Broom, er dette den villeste FWD som eksistere! Med sine 350 hester under panseret har den også en helt enorm lyd! Klar over at det er volovmotor i den der? rekke 5'er! Ford kan jo faen ikke lage motorer lenger, eller...det har dem aldri klart såee... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Klar over at det er volovmotor i den der? rekke 5'er! Ford kan jo faen ikke lage motorer lenger, eller...det har dem aldri klart såee... Ford eide jo Volvo inntil nå, skjønner ikke problemet med å stusse over det - er ingen superbil med bare custom deler! Og, eh, ringer Ford GT en bjelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Den og var jo litt lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 passet ikke med sånn stuk på den E31`en.. hvertfall ikke felgene bak menmen.. lav var den hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 passet ikke med sånn stuk på den E31`en.. hvertfall ikke felgene bak menmen.. lav var den hvertfall +1 Kny: den var veeldig rett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Den brune E46en falt i smak så det holdt! :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Ja, ganske fine felgdim på den også, 11,5x19 bak og 10x19 foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jeg legger ut en liten bildespesial av bruksbilen min. Den kunne godt ha vært lavere for utseendet sin del, men er jo litt helårsbil sånn som den er. Bildene er tatt både før og underveis/etter lakkering. Jeg syns hjulene sitter litt langt inn så blir nok spacere på den etterhvert. Får vel noen frisørbil kommentarer også, men la gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 for min del så det ut som en helt orginal bil med andre hjul, nokså kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Moe, fått den lakkert på Finnsnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Den er lakkert i Tromsø, det er jeg selv som har lakkert den.. Sånn ser forøvrig en original mx5 ut bortsett fra felgene: http://c4.ac-images.myspacecdn.com/imag ... 96ba1f.jpg Vil mene og tro at min bil har fått seg en vesentlig forbedring ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Okei, svigerfarn min fra finnsnes viste meg en mx-5 som var lakkert der, så veldig ut som din Ørjan Pedersen heter han hvis du vet hvem det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Klarer ikke helt å plassere han i farta hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå