Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Finnes faktisk tråder her inne som snapshot of the day, post bilder av din bmw etc... hvis alle her inne skal poste bilder av sine biler blir denne tråden rotete, og full av IKKE mannfolk med bein i nesa biler.. når folk begynner og poste halvlåge biler null camber og hjula sitter en halvmeter innafor hjulbuen, blir denne tråden søppel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor poster folk her inne bila sinne sjøl, blir litt for dumt....

De har vel noe å vise frem i denne tråden da, i motsetning til deg

Enkelte burde tatt seg en bolle, logget av nettet for en stund og prøvd å sosialisere seg litt i stedet for å sitte her å hakke på alt og alle

Litt forskjellige meninger du.. :-s synes folk kan poste av sine egne om de synes de stiller "kravene" til denne tråden jeg. :-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes faktisk tråder her inne som snapshot of the day, post bilder av din bmw etc... hvis alle her inne skal poste bilder av sine biler blir denne tråden rotete, og full av IKKE mannfolk med bein i nesa biler.. når folk begynner og poste halvlåge biler null camber og hjula sitter en halvmeter innafor hjulbuen, blir denne tråden søppel!!!

Er det det som skal til; skam-senket, masse camber og alt for breie hjul ? mannfolk med bein i nesa ??!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes faktisk tråder her inne som snapshot of the day, post bilder av din bmw etc... hvis alle her inne skal poste bilder av sine biler blir denne tråden rotete, og full av IKKE mannfolk med bein i nesa biler.. når folk begynner og poste halvlåge biler null camber og hjula sitter en halvmeter innafor hjulbuen, blir denne tråden søppel!!!

Er det det som skal til; skam-senket, masse camber og alt for breie hjul ? mannfolk med bein i nesa ??!!?

Den der diskusjonen er jeg nok ikke den eneste som har sett før her inne, det egner seg faktisk dårligere i denne tråden enn at folk poster bilder av sin egen bil. Ole's E30 passer helt perfekt her inne synes i allefall jeg! Når bilen fyller ut gruppens kriterier er det vel ikke nøye hvem som eier dem?

Begrepet "Stance" er et meget vidt begrep ;)

-

tey3waqmf9bawl80xjhf.jpg

ka9ysit5o7p4ny96imak.jpg

hwc69gy9zeap0kcyvqj0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget til de som "klager" på at folk poster egene biler. MEN hvorfor skal det bli et tema nå ? har fulgt alle sider i denne tråden, og det er jo mange som har lagt ut bilder av egenbil tidligere uten å få pes..

Folk har forskjellig smak. Om noen som har helt annen smak enn meg poster bilder av en bil som jeg ikke liker, spiller det ingen rolle om det er egen bil, eller en random bil..

Fy, de RH hjula var gromme. Har du cromma dem, eller polert dem i times vis ?

Han fikk de polert av en dude :) Så de live for noendager siden, enda råere da ! vært kule herje hjul på 1ern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk APedersen! :)

Eg har jobba meget hardt for og få den looken bilen har no, eg synst bilen min passe i kategorien DriftStance og eg hadde aldri posta den her om eg hadde synst noko anna!!

Ein Anna felles nemnar med bilda som blir posta her er stemninga, dvs stilig lys, farger eller moderat og feit redigering, det synst eg også att fotografen har fått til.

Og vist eg ikkje tar heilt feil kan trådstarter slette innlegg her vist han synst det som blir posta er feil, eg kan også fjerne bilde av bilen min vist folket vil det...

Om dykk synst att eg har gjort ein feil post så kosta det ikke meg ein kallori å gjer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor poster folk her inne bila sinne sjøl, blir litt for dumt....

Å poste sånne komentarer som dette, blir for dumt spørr du meg!

Fålk må jo få påste hva de syns er kult, om det er deres bil heller ikke spiller jo ingen rålle!

Triste greier at det virkelig er fålk som ikke greier og se i denne tråden uten og måtte utale seg negativt, latterlig! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...