noekult Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 [ Bilde ] Er den flammegreia i motorrom kun for show eller er bilen et hk-monster eller hva er greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 [ Bilde ] Er den flammegreia i motorrom kun for show eller er bilen et hk-monster eller hva er greia? Det er eksosen ? Og turboen ser du jo, nok bensin så fyrer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Her er ein motor folkens![ Bilde ] Production 1940 - 1950 Displacement 1100cu in (18.025 L) Cylinder bore 5.4 Piston stroke 6 Valvetrain OHC Fuel system Naturally aspirated (i.e., unsupercharged) Fuel type Petrol Power output 450 hp (336 kW) @ 2600 RPM Compression ratio 7.5 Ikke meningen å være frekk, men denne tråden handler om stance og lave biler. Ikke amcar med hjulene langt inni hjulbuene.. - [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ikke for å være frekk, men 3-serier og frisørbiler med stance har ingenting i denne tråden i gjøre fordi det aldri kan bli noe snadder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 dette er ikke en stance tråd, det er bare en idiot mote snadder kommer i mange former, og stance er ikke alltid det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 intet annet enn stanceworks Bare for å pirke litt ikke at jeg bryr meg.. Mye gromt som ikke trenger å være stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Her er ein motor folkens![ Bilde ] Production 1940 - 1950 Displacement 1100cu in (18.025 L) Cylinder bore 5.4 Piston stroke 6 Valvetrain OHC Fuel system Naturally aspirated (i.e., unsupercharged) Fuel type Petrol Power output 450 hp (336 kW) @ 2600 RPM Compression ratio 7.5 Ikke meningen å være frekk, men denne tråden handler om stance og lave biler. Ikke amcar med hjulene langt inni hjulbuene.. - [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ikke for å være frekk, men 3-serier og frisørbiler med stance har ingenting i denne tråden i gjøre fordi det aldri kan bli noe snadder. Det var vel ærlig talt du som startet denne tråden? Og der skrev du, intet annet enn stanceworks. Også la du med en rød, en hvit og en blå e36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slabb Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Ikke for å være frekk, men 3-serier og frisørbiler med stance har ingenting i denne tråden i gjøre fordi det aldri kan bli noe snadder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Ikke for å være frekk, men 3-serier og frisørbiler med stance har ingenting i denne tråden i gjøre fordi det aldri kan bli noe snadder. Hehe, du har alltid to sider og endrer mening hver gang du skriver noe. I første innlegget skrev du jo "Intet annet enn Stanceworks", derfor antar jeg at det er det tråden handler om, slik den gjorde de første 2-300 sidene. - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Fy for en grom motor Å den siste Camaroen var noe kul. Stance mei her å der, gøy med mye annet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 tror ikke jeg har sett noen e39 før som jeg syns passa 20"ere, men en gang må være den første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slabb Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Mye gromt ! Var noe med den Z'en, tøff! Noen fler av merca ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 w115 er gromt.. en kompis har en med stuk:) skal få tatt noe bilder av den. Tråden sklei ut for lenge siden, og da er det jo bare å peise på med det meste som er snadder. Mange biler er lagt ut mange ganger da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 intet annet enn stanceworks her kan dere som ikke har lært hvordan det skal være, lære litt Haha! Jeg måtte bare! Førsteposten din er jo bare frisørbiler og 3serier da. Skøyt du deg i foten med elefantgønner eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 intet annet enn stanceworks her kan dere som ikke har lært hvordan det skal være, lære litt Haha! Jeg måtte bare! Førsteposten din er jo bare frisørbiler og 3serier da. Skøyt du deg i foten med elefantgønner eller? Haha, endrer litt mening med tiden ser jeg Men la oss ikke ta denne diskusjonen flere ganger, dette må jo være en av 100 sider det er diskutert på Stance er jo et vidt begrep, men Stanceworks sikter vel mer til lave og gjennomførte biler som ofte er bygd i tyskland Alle har forskjellige meninger om hva som er hva, men jeg stemmer for at vi fortsetter å poste gromme biler, enkelt og greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Jeg la ut første og beste bildene for å forklare vise hva stance er, men tråden utviklet seg i riktig retning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå