NeonMuffler Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 da må jeg se flere bilder av den isåfall, for er et par ting på bildet som tilsier at det er modda litt i ps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Den ER modda, ser det jævlig godt ved buen og hjula hvis du zoomer inn, du ser jo godt at det er no rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Er det ikke denne det er snakk om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Litt grommere hjul så er jeg kanskje med på "denne lista" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Er det ikke denne det er snakk om ? [ Bilde ] Jo... Og her er noen under byggingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Litt grommere hjul så er jeg kanskje med på "denne lista" [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Kjøpt deg a8L?? FET som faen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Okei, blir litt forvirra her nå, det første bilde ser jævla shoppa ut fra buen mot hjula... Men det der blir for voldsomt for min del uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Ja fy faen den audien var feit!! Få på noen feite concave hjul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Deilig Audi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Skal bestille disse til Audien. Enten i år eller til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Enda et fra Stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 [ Bilde ] Såg den der istad, HERREGUD så deilig den er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå