Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Helt enig 8)

Men det er og blir en EL - bil.... Ikke kult, lyden er alt med sportsbiler

So what?!! Driter i om det er el bil, bilen er penere enn mye annet som ruller på veien, og den sparker dritten ut av folk :lol:

Jeg satt på i en Tesla Roadster for et års tid siden, og savnet etter en motorlyd var fraværende, akselerasjonen var mer enn nok for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er svake for en sikkerlig Saab 900 Turbo Aero ?

[ Bilde ]

Jeg er, og har selv eid en 900 16v turbo! Lokalt var det enn Saab 900 turbo Aero som lenge var den heftigste bilen for ca 10 år siden (trimmet av KRB) og den så helt perverst rå ut! Påkostet astronomiske summer, og kjørte i fra absolutt alt som prøvde seg. Har ikke bilde, men var blå/grå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Uff, nei, ikke den bakfangern på en F50!! Ellers dritkult :)

Flere som er svake for en sikkerlig Saab 900 Turbo Aero ?

[ Bilde ]

Vet ikke om det kommer med alderen, mer kunnskap om Saab som en produsent som tenkte i egne baner eller at bilene nå nærmest begynner å bli ekslusive pga. stopp i produksjon (evt. lenge siden de "ekte", pre- 9-3/General Motors Saabene ble produsert) - men jeg liker nå hvertfall gamle Saab-modeller mye, mye mer enn som 18 åring (jeg er 28 nå).

Ser for meg et Saab-eierskap om jeg vinner i lotto :P Som med Alfa Romeo respekterer jeg bilprodusenten og de lager mange kule modeller, men ingen jeg virkelig brenner for og kunne tenkt meg å eie med mindre jeg ble en mangemillionær med en bilsamling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom den tråden etter litt søking på google før jeg spurte her, men det finnes mange 2002 på Stanceworks-forumet selv om det fortsatt kan være den der :P Men er interessert i å se tråd om noen finner :)

-

143kt5i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...